Genmab — December 2016
-
Når jeg skriver flere hundre pct så mener jeg på den meget lange bane. Det er da korrekt at kun ved noget lige nu. Men ligesom i andre virksomheder så må vi jo formode at der kommer mere potentiale de mange næste år

-
How to Integrate Elotuzumab and Daratumumab Into Therapy for Multiple Myeloma , Craig C. Hofmeister and Sagar Lonial ,
http://ascopubs.org/doi/abs/10.1200/JCO.2016.69.5908 -
Daratumumab and Blood-Compatibility Testing, The New England Journal of Medicine 22 dec 16, http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc1613868?query=TOC&
-
Spændende hvor mange procent vi skal ned i dag
-
50% option sætter i hvert fald en kæmpe hurdle overfor BP - og hvis de tillige ikke vil af med eventuelle prækliniske kandidater, så skal teknologien i sandhed være i verdensklasse - og indtil videre har vi i hvert fald ikke fået en garanti for dette.
-
Som jeg tidligere har skrevet, så ser jeg eksempelvis et større problem i dette i forhold til eksempelvis Gilead - da min formodning er, at de ikke ligger inde med mange paneler af antistoffer rettet mod mange forskellige targets. Det gør det langsommeligt og tungt at skulle lave bispecifikke antistoffer, hvis det skulle være en stor bred aftale
-
Når nu BP er så svære at få med på krogen, så så jeg hellere at de fik teknologierne mere i spil sammen med de innovative biotekselskaber, så de kommer først med på nye og interessante targets. Og alt hvad de kan få indenbord uden for cancer er jo win/win !!
-
Køber simpelthen aldrig bull-certifikater igen... Det har aldrig rørt mig om kursen gik hverken op eller ned dagligt, da jeg alligevel er med på den helt lange bane. Men siden Nordea har valgt at komme den skide deadline på 20. januar, så er der konstant frustration over at jeg gerne skal nå ovenvande på min mængde af bull inden deadline.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind