Genmab — December 2016
-
-
Som jeg ser det, er geopolitiske hændelser og sektorrotation væk fra biotek (og dermed generel justering ned af aktierne pris i denne gruppe) den største risiko for Genmab aktiens pris på den korte bane. Alt andet lige ligger risikoen opad som jeg ser det.
-
-
Det her danner præcedens for en meget hurtig udrulning i anden linje, og hurtigt voksende salgstal fra måned til måned, som støt vil løfte kursen.http://s21.q4cdn.com/406493826/files/doc_news/Diplomat-to-Dispense-Multiple-Myeloma-Combination-Drug-DARZALEX.pdf
-
Jeg er alvorligt arbejdsramt i disse dage samt i weekenden og mandag/tirsdag. Er der nogen som har de specifikke tidspunkter, hvornår vi har Genmab på banen?
-
-
-
Tak gutter..Der indlæg både lørdag og søndag, men mandag er der er endnu mere skub på.
-
Genmabs data review webcast er tirsdag den 6. kl. 05:00 dansk tid
-
København, Denmark; 1. december 2016 — Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen: GEN) vil afholde et ASH 2016 Data Review møde den 5. december 2016 kl. 20.00 PST (kl. 05.00 CET/kl. 04.00 GMT om morgenen den 6. december). Mødet vil omfatte præsentationer af førende opinionsdannere (key opinion leaders) med data fra studier med daratumumab, som er blevet præsenteret på det 58. årsmøde i American Society of Hematology (ASH).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Twitter: Rachel Gravesen @RachelGravesen