Genmab — November 2016
-
Efter hvilket beløb skal der betales topskat?
-
Nickstar - hvor køber du bull x5?? Nordnet har kun x3 hvad jeg kan se
-
pr md før skat? jeg har en månedsløn på under 17 000 før skat. S
å tror godt jeg kan lege med uden at ramme topskat
-
Kursudviklingen på certifikater kan ofte være forvirrende, som i oplever i dag med, at jeres bullx3 stiger mindre end selve aktien. Det skyldes formentlig, at certifikatet ikke har været handlet før i formiddag, hvor aktien var steget mindre. Det kan også skyldes, at certifikatet "er bagefter" ovenpå et fald dagen før..
-
Lad os sige at Genmab fald 1 % i fredags, men at certifikatet ikke blev handlet. Så er den -3% efter i dag. Bliver certifikatet så handlet i dag, når Genmab er oppe med 0,5%, så vil certifikatet være nede med -1,5%, fordi den mangler at indregne tabet fra fredag.
-
Det misvisende skyldes, at gevinst/tab udregnes ud fra senest handlede kurs og ikke udfra de aktuelle bud/udbud kurser.
-
Jeg har fulgt med i længere tid og sætter stor pris på alt jeres viden omkring genmab. Jeg vil gerne give lidt igen og derfor ville jeg gerne, ganske gratis selvfølgelig, svare på spørgsmål omkring beskatning af alverdens karakter. Skriv bare en mail til [email protected]. Vh Raja!
-
@Ulmeister. Ja det ser sådan ud. Den faktiske lukkekurs i fredags var 125,5, hvorimod Nordnet har registreret en lukkekurs på 130,5. Og forhold til den sidste er kursen i dag faldet, selv om den faktisk er steget lidt. De 130,5 er sikkert sidst handlede kurs. Det er dog første gang jeg oplever noget lignende.
-
I grunden burde det ikke være et problem for Nordnet at få fat i den rigtige lukkekurs. Det fremgår jo tydeligt hvis man kigger på månedsgrafen. Og umiddelbart studser man jo når certifikatet tilsyneladende er faldet 1,5% selv om aktien er steget med ½%.
-
Om 2 dage er der Darzalex US-salgstal for oktober fra Symphony Health. Mon ikke vi kan overgå sidste måneds salg på USD 43,7 mio.?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind