Genmab — November 2016
-
Genmabs teknologi til at fremstille molekyler eller antisoffer der kan bruges I duobody og hexabody teknologien er unik. De kan fremstille 10000 per uge hvor konkurrenter som Xencor eller Regeneron kun kan fremstille 30 per uge. Det er selvfølgelig langt større chance for at du kan ramme rigtigt med at kombinere 2 stoffer hvis du har 10000 muligheder fremfor 30.
-
Derfor er de store Pharmaselskabet selvfølgelig meget interesseret I et yderligere samarbejde med Genmab. Winkel nævnte også at Genmab evt, kunne være interesseret i
at betale for en opt in I en techdeal, hvis man kan få 50% ejerskab! -
Min lille pointe er egentlig bare, at jeg I al min uvidenhed sådan set godt kan følge jans begejstring for potentialet. Dermed ikke sagt at alt eller bare noget af det kan indløses, men Jan er jo allerede langt hinsides Dara, og det er vel meget det, som det handler om.
-
Ikke alle er imponerede over tisotumab dataene, men med til den historie hører, at patienterne I gennemsnit har haft behandling med 4 andre medikamenter. Så det er meget syge patienter vi taler om, og derfor er bejstringen stor.
-
Det eneste jeg mangler efter i går er den forbandede BP tech aftale med optioner, for så kommer der virkelig kvalitet bag Jan/Paul/Jamine rosende ord - det ville være rigtig sejt at få aften med en partner der i forvejen er godt inde i bispecifikke antistoffer.
-
Iøvrigt synes jeg at aftalen med Amgen omkring Dara-Kyprolis kombien er ret vigtig - det viser at Amgen vælger Dara til trods for Velcade og det lader Sanofi endnu mere alene med Isatuximab. Og MofphoSys´ MOR202 er snart ikke til at få øje på mere !
-
-
Sukker...Helt enig i 13,33 og 13,34.
-
Her er der så en til dem, der tror på opkøb
Skatteferie? http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/334787/finanshuse_trump_vil_ogsaa_trykke_medicinpriser_ned.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind