Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Genmab — November 2016

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Genmab
4.6k Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #2055

    Jo der er jo blot nogen der trader på begivenhederne. Volumen er jo også tynd i dag.

    1 Reply Last reply
    0
    • G Offline
      G Offline
      gentogen
      wrote on sidst redigeret af
      #2056

      Deres prækliniske pipeline er jo noget nær umulig at vurdere for almindelige dødelige, men ser da mange gange bedre ud end for bare få år siden.Forskernes retorik er en anden and Jans, men der blev da fortalt om åbenbart helt enestående resultater I dyreforsøg med Humax AXL, der med blo enmeget lille dosis kunne udrydde en cancerform, som jeg desværre har glemt

      1 Reply Last reply
      0
      • G Offline
        G Offline
        gentogen
        wrote on sidst redigeret af
        #2057

        Det lød i retning af, at HVIS de kunne overføre det til mennesker så ville Dara være det rene vand...

        1 Reply Last reply
        0
        • Legolas23L Offline
          Legolas23L Offline
          Legolas23
          wrote on sidst redigeret af
          #2058

          Der kan ikke herske tvivl om, at det er bevægelser i det gennerelle marked plus de kortsigtede, som sælger ud, der dikterer retningen. Jeg synes, det var en fin gennemgang af selskabet og pipeline i går, som samlet set giver "kuldegysninger", når man ser, hvor selskabet er på vej hen. Jeg er fortrøstningsfuld og det bliver spændende at se Dara uden for MM, ADC, Duo og Hexa i fremtiden.

          1 Reply Last reply
          0
          • S Offline
            S Offline
            Sukkeralf
            wrote on sidst redigeret af
            #2059

            Selvfølgelig super flotte resultater man ser med specielt ADC - det siger lidt sig selv, når man i disse benytter toxiner der er 100-1000 gange stærkere end normale kemostoffer. Kunsten er jo så at få det til at fungere i et komplekst miljø, så mennesker er - og ikke bare i celler og dyr ! ADC teknologien har haft få gennembrud, men jeg synes bestemt ikke det blev den revolution man måske håbede på - det kan dog komme senere hen !

            1 Reply Last reply
            0
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #2060

              Interessant at Novod har opfanget at de vil opstarte yderligere dara forsøg i MCL. Den eneste af de tre NHL sygdomme, som der ikke har udløst milestoes til Genmab. Eller måske derfor ?

              1 Reply Last reply
              0
              • C Offline
                C Offline
                Claus1
                wrote on sidst redigeret af
                #2061

                Jeg synes der blev spurgt til markedspotentiale for Darzalex i NHL ved Q&A men det blev vist ikke rigtig besvaret. Nogen bud I forhold til MM?

                1 Reply Last reply
                0
                • S Offline
                  S Offline
                  Sukkeralf
                  wrote on sidst redigeret af
                  #2062

                  mon ibrutinib/dara skal i spil der (MCL)

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • S Offline
                    S Offline
                    Sukkeralf
                    wrote on sidst redigeret af
                    #2063

                    Tror analytikerne (Jan vist også tidligere har nævnt) 1 milliard dollar

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • G Offline
                      G Offline
                      GeorgeBest
                      wrote on sidst redigeret af
                      #2064

                      Genmabs teknologi til at fremstille molekyler eller antisoffer der kan bruges I duobody og hexabody teknologien er unik. De kan fremstille 10000 per uge hvor konkurrenter som Xencor eller Regeneron kun kan fremstille 30 per uge. Det er selvfølgelig langt større chance for at du kan ramme rigtigt med at kombinere 2 stoffer hvis du har 10000 muligheder fremfor 30.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • G Offline
                        G Offline
                        GeorgeBest
                        wrote on sidst redigeret af
                        #2065

                        Derfor er de store Pharmaselskabet selvfølgelig meget interesseret I et yderligere samarbejde med Genmab. Winkel nævnte også at Genmab evt, kunne være interesseret i
                        at betale for en opt in I en techdeal, hvis man kan få 50% ejerskab!

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • G Offline
                          G Offline
                          gentogen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #2066

                          Min lille pointe er egentlig bare, at jeg I al min uvidenhed sådan set godt kan følge jans begejstring for potentialet. Dermed ikke sagt at alt eller bare noget af det kan indløses, men Jan er jo allerede langt hinsides Dara, og det er vel meget det, som det handler om.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • J Offline
                            J Offline
                            JKY_VH
                            wrote on sidst redigeret af
                            #2067

                            3 årsoverlevelsen for MM-patienter er i den seneste opgørelse steget 8,3%-point til 63,4% og 5 årsoverlevelsen 6,1%-point til 43% og de kommende år bliver endnu bedre 🙂 Kilde Dagens Medicin 11.11.2016

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • G Offline
                              G Offline
                              GeorgeBest
                              wrote on sidst redigeret af
                              #2068

                              Ikke alle er imponerede over tisotumab dataene, men med til den historie hører, at patienterne I gennemsnit har haft behandling med 4 andre medikamenter. Så det er meget syge patienter vi taler om, og derfor er bejstringen stor.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • J Offline
                                J Offline
                                JKY_VH
                                wrote on sidst redigeret af
                                #2069

                                Plesner håber, at der inden for få år vil komme yderligere data, der kan underbygge behandlingsgevinsten ved at bruge de nye midler som daratumumab som førstelinjebehandling, som der står i artiklen.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • J Offline
                                  J Offline
                                  JKY_VH
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #2070

                                  Da der kører 1. linjeforsøg i Vejle under Plesners kyndige ledelse tolker jeg ovenstående på den måde, at MAIA kører på skinner og genererer rigtig gode resultater:-)

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • J Offline
                                    J Offline
                                    jkj
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #2071

                                    Flot indlæg på Børsen Helge

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • S Offline
                                      S Offline
                                      Sukkeralf
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #2072

                                      Det eneste jeg mangler efter i går er den forbandede BP tech aftale med optioner, for så kommer der virkelig kvalitet bag Jan/Paul/Jamine rosende ord - det ville være rigtig sejt at få aften med en partner der i forvejen er godt inde i bispecifikke antistoffer.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • S Offline
                                        S Offline
                                        Sukkeralf
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #2073

                                        Iøvrigt synes jeg at aftalen med Amgen omkring Dara-Kyprolis kombien er ret vigtig - det viser at Amgen vælger Dara til trods for Velcade og det lader Sanofi endnu mere alene med Isatuximab. Og MofphoSys´ MOR202 er snart ikke til at få øje på mere !

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • S Offline
                                          S Offline
                                          Sukkeralf
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #2074

                                          Det Genmab præsenterede omkring HexaBody og infektionssygdomme må næsten være sprunget ud af samarbejdet med Humabs Biomed:

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger