Genmab — September 2016
-
Er der nogen her der overvejer at købe Karoypharm aktien?
-
Desuden kører der en række kombi-studier i tidligere faser https://www.clinicaltrials.gov/ct2/results?term=selinexor+multiple+myeloma&Search=Search
-
BOSTON er til anden linie. Hmmm de kommer tæt på hvis data er gode. Subcutan dara er nu mere vigtigt end nogensinde før.
-
Det virker ikke som der er stor tro på Selinexor i markedet!
-
For nu at være helt nøjagtig, så definerer Karyopharm quad refractory som det at patienterne er "refractory to at least one PI, at least one IMiD, and has progressed following their most recent therapy" http://www.streetinsider.com/Corporate+News/Karyopharm+Therapeutics+(KPTI)+Announces+Top-Line+Selinexor+Phase+2b+Data+in+Multiple+Myeloma/12002487.html
-
I øvrigt skriver de også, at "The FDA has stated to the Company that other therapies in MM may receive full approval prior to the potential action date on any accelerated approval request for selinexor that the Company may submit, which may prevent accelerated approval for selinexor if the FDA deems that such therapies constitute earlier lines of therapy in MM"
-
Vi må antage, at faldet i Gen sker på baggrund af præsidentvalget i US, samt der er forventninger til, det bliver Clinton med faldende medicinpriser til følge. Hvad angår Selinexor, tror jeg, der skal partner til for at ramme markedet. Herfra skal vi nok vide mere om resultaterne, før vi kan placere risikoen i forhold til Dara. Jeg har ikke fulgt Karyopharm, men spændende er det !
-
Nu tænker jeg makroøkonomisk. NBI reagerede i forsommeren kraftig, da Clinton udtalte sig om at arbejde for lavere medicinalpriser - her trak det også Genmab med ned. Var det Heine, som ville shorte medicinal op til præsidentvalget af samme årsag ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind