Genmab — September 2016
-
Bannerannoncering har vi i lange perioder udsolgt af. Indtægterne herfra rækker slet ikke til nyt design.
-
Meld bare ind omkring min idé med frivillig donation. Det bruger mange specialsites efterhånden.
-
Det bliver nok hurtigt en principiel diskussion om betaling for indhold men min egen holdning hælder mere til mikro betalinger eller frivillige donationer end abbonnement. Jeg kunne godt finde på at sælge en aktie, købe en flaske whiskey for 1000kr og donere 600kr til PI

-
Enig Bongobob. Det er den slags mikrodonation jeg tænker på.
-
CPH...Vi får en god pris for vores bannere. Det er dog langt fra nok til bare en enkelt deltidmedarbejder, øvrige omkostninger samt vedligeholdelse og udvikling.
-
Jeg kan skaffe masser af Q&A med spændende selskaber, men har ikke tiden til hverken det opsøgende arbejde samt afholdelse.
-
Helge her et forslag. - Proinvestor og NP investor ligger sig sammen. Ét site at opdatere og vedligeholde - mere trafik på det enkelte site (da man gør det på en måde så brugerne følger med) Dvs. større indtægter og kun ét site at opdatere og administrere. Det giver mulighed for at investere i et opdateret site for begge parter. De 2 sites vil få en samlet større rolle sammen. Evt. flere muligheder for samarbejder med div. finansielle institutioner. Evt. større budget til markedsføring og dermed
-
Selvfølgelig er der gode synergier i, at flere sites går sammen. Det har været drøftet løbende gennem årene ud at der er kommet noget ud af det. Ingen købere eller samarbejdspartnere har meldt selv om PI har været til salg i flere år.
-
Jeg påtog mig opgaven med at skabe trafik og synlighed i starten af 2014, så sitet overlevede. Det er lykkedes, men jeg vil gerne have gang i udviklingen.
-
Når et salg ikke kan opnås bør man måske overveje hvorfor, - også går retningen som regel alligevel den forkerte vej, hvorfor et frivilligt samarbejde/fusion evt. kunne være løsningen. 2 små "uinteressante" (økonomisk) spiller kan blive 1 lidt større interessant spiller i markedet.
-
Jeg er ikke medejer af sitet.
-
Sukkeralf..Jeg har en udviklingsplan klar.
-
Et site baseret alene på chat og debat er ikke økonomisk bæredygtig på nogen måde. Facebook støvsuger det hele.
-
Gode tanker CPH. Jeg tager dem videre til aktionærerne i PI.
-
Det kan være løsningen Legolas. Ingen vil betale penge for et abonnement, men måske gerne frivilligt hvis jeg laver en donationsknap.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind