Genmab — August 2016
-
Hvad venter vi af økonomi i dette?
-
At Arzerra kan anvedes til flere patienter. men nok ikke de store penge. Jan har jo indikeret at ofatumumabs fremtid først og fremmest er i MS. Det gjorde han senest på sidste CC
-
Å nej, ikke flere nyheder fra Genmab, det plejer der ikke at komme noget godt ud af.
-
-
Det er faktisk ikke så underligt. Der er temmelig mange der roterer væk fra biotek i disse dage og de bruger enhver positiv lejlighed til at skyde flere aktier af når marked få gode nyheder. På den måde kan marked absorbere flere aktier til salg uden de store fald.
-
Jeg gør det gerne igen.

-
Sidder pt. og skriver på min DAF-analyse om kursudviklingen i Genmab og mine fremtidige forventninger.. Analysen skal afleveres i morgen. Fik så lige denne lille nyhed med.

-
Jeg regner ikke med der kommer en mere i dag. (Bikube..Er formuleringen ok?)

-
Mon ikke kursmålet stadigvæk er 1600 i år

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-(ofatumumab)-i-kombination-med-fludarabin-og-cyclofosfamid-til-behandling-af-recidiverende-CLL