Genmab — August 2016
-
Tak alle sammen.. jeg går ingen steder.. ville bare lige give svar på tiltale..
-
Helt enig Sukkeralf. Aftalen med Gilead blev en "redirection" for mange af os.
-
Stor tak til ROI for gennemarbejdede indlæg hver gang. DE sætter gang i tankerne og man får prøvet sine egne forventninger og analyser af. Sidst var jeg fuldkommen enig med dig - men denne gang er jeg det imidlertid ikke, slet ikke. Men TAK for tankerne.
-
Det er de bedste debattører, der kommer med nye observationer, oplæg til debat og generelt medvirker til hævelsen af gruppens forståelse. Hvis man ikke kan - eller vil - bidrage i den retning, bør man i hvert fald som minimum holde sin mund. Tak til David herfra
-
....med fare for at jinx'e, så kunne det se ud til at udsalget er stoppet
-
Med hensyn til Xencor, kunne man så ikke få den tanke, at fordelen for Novartis var, at de kunne købe sig direkte ind i deres CD3/CD123 og CD3/CD20. Altså at Novartis ikke selv står så stærkt. Ikke at vi ikke kunne have ønsket det anderledes, men Novartis kunne vel bare få en anden vare her og nu
-
Det lyder ikke usandsynligt, gentogen
-
Som Sukkeralf også anførte, så var gilead dealen udenfor cancer, og dermed er GENs bidrag nok også begrænset - ligesom muligheden for at forlange increased ownership
-
Jeg vil heller ikke afskrive Gilead helt - jeg kunne godt forestille mig at der kom en canceraftale senere hen, men da Genmabs krav her er høje (option), så tager den længere tid at få på plads. Desuden er jeg ikke sikker på at Gilead ligger inde med store antistof biblioteker - derfor tænker jeg også at det måske er et krav fra dem at der kommer prækliniske programmer med fra start, så der er lidt at rive i, mens de får stablet noget eget på benene.
-
Vi spurgte jo Jan direkte om kravet om ownership afskrækkede potentielle partnere, og det svarede han klart nej til
-
...men vi mangler da klart beviset!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind