Genmab — Maj 2016
-
Gilead har tidligere haft stor success med opkøb. Bare et eksempel: Gilead acquired Sovaldi's developer, Pharmasset, for $11.2 billion in 2012, at a time when its own efforts on hepatitis C were faltering
-
Genmab er ikke dyr hvis du regner på at Darzalex vil sælge for USD 10 milliarder + om 7-8 år, og dertil et par milliarder på Arzerra i MS
-
Husk nu at Genmab ikke har udgifter til Darzalex, det har kun Janssen
-
OHW du bliver da nød til at tro på disse salgsprognoser, ellers kan du da ikke beholde aktien!
-
Jeg tror på selskabet og til dels salgsprognoserne...men igen, det er meget kapital man skal sende efter Genmab og kapitaliseringen skal ses i lyset ag overskud og risiko, ikke omsætning. Måske er min holdning præget af at jeg helst ser Genmab som selvstændigt biotek powerhouse som Jan så smukt formulerer det.
-
Prognose om 8 år (kun Darzalex og Arzerra): Salg DKK 80 milliarder. Royalty 19% heraf = 15,2 milliarder DKK. Udgifter går kun til at udvikle resten af pipeline! Så jeg forudsætter "kun" at pipeline vokser i takt med udgifter!
-
15,2 milliarder i forhold til market cap på 71 milliarder, hmm PE 4,6
-
OHW - som GEN er struktureret lige nu, så ER omsætning=bundlinie i det store hele fra næste år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind