Genmab — Maj 2016
-
Jeg håber at Børsen tænker sig gevaldigt om, inden de bringer den slags indslag igen. De udstiller jo sig selv som et useriøst medie med inkompetente journalister
-
nu er indslaget på igen. Indslaget er fyldt med Beskos udsagn, der ikke bliver udfordret. "Darzalex er kun nr. 3 på listen", "Informationer, der bliver genbrugt" - tjener virkelig ikke til Børsens ære
-
hvem er det i øvrigt Beskos hentyder til, når han taler om fiflerier - Der er Clovis, der har været noget ballade omkring. Hvem er der ellers?
-
Umiddelbart tænker jeg på OW Bunkers
-
så var der også hende der whizz-kid'en fra MIT med blodprøverne. Var det Theranos, de hed?
-
...nu er Genmab holdt op med at slå sin kone... Er det godt nok for en seriøs avis?
-
Da Pandora faldt fra 360 til 40, var der ikke nogen "overstating" af resultater involveret. Ledelsen røg i hvert fald på det
-
jeg forsøgte faktisk at starte en debat omkring NBI udviklingen siden årsskiftet, fordi jeg syntes det kunne udvide vores horisont herinden. Men solsen lukkede den ret voldsomt ned med beskyldninger usaglighed
-
I udgangspunktet syntes jeg at Beskos har fat i noget voldsomt interessant - men emnet skal behandles ordentligt
-
sukkeralf - kan du komme på flere end clvs og Theranos, der har fiflet indenfor det sidste års tid?
-
NBI røg ned på sectorrotation. Mange mener faktisk at der er basis for snart at rotere tilbage til pharma/biotek
-
og kombineret med usikkerheden ifm primærvalget, så er det en giftig cocktail
-
Her kan man bare tænke på dine enorme cash positioner som JNJ, Gilead, Amgen, Sanofi,
Google m.fl. har. Hvis de skal investeres i biotek, så er der absolut mulighed for at kapitalen vender tilbage til biotek. -
MUFC - det argument kan jo egentlig også vendes om. Fordi big pharma ligger med cash og har udtrykt ønske om opkøb, så er der indregnet en m&a præmie i biotech valuations allerede
-
...men det er jo svært at konkluedere noget entydigt omkring
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind