Genmab — April 2016
-
@MUFC tak.
-
jeg anser det for meget usandsynligt, at vi ikke får salgstallene i morgen - på en eller anden måde
-
Hvorfor skulle JJ sidde på info, der er kurspåvirkende i GEN - og dermed pådrage sig en risiko for noget insider-relateret?
-
er det kun mig det undrer at kun AB nettokøber i dag ?
-
Novod skriver i dag at Darzalex salget er indeholdt i JNJs regnskab under P&L linien "other oncology sales".
-
der skal sgu'ette meget til, før vi får et ath luk i dag...
-
hvad dælen er det, der foregår i Nordea? Er nettosalget ikke efterhånden betydeligt nord for kr 150m de sidste 3 handelsdage?
-
hey - NDA nettokøbte i auktionen! Hvis NBI kommer over 3.000, og med opmærksomheden fra de store amerikanske - og selvfølgelig lidt medvind på Q1 omsætningen i morgen. Så kan det gå hen og blive ganske festligt...
-
Luk i 951. Det er næstbedste luk efter 9. december
-
vasså JKY - er vi stadig på den der om novo kommer i 400, eller GEN kommer i 1000 først?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind