Genmab — April 2016
-
Den samlede milestone pakke er lige over en milliard pr program i Janssen aftalen. Royalty er 1-cifret og ligger nok omkring 6-8%. For det første bispecifikke antistof EM1/ JNJ372 har Genmab leveret begge antistoffer, så her ligger royalty vist på 10%.
-
Rigtigt at mange forsøger nu med bispecific og med CD3 som den ene arm. Blinatumomab er allerede godkendt og pt det eneste så vidt mit kendskab https://en.m.wikipedia.org/wiki/Blinatumomab
-
Rachel fortalte forleden, at duobodies differentiere sig fra de øvrige bispecifikke teknologier på stabiliteten i produktet - altså hvor længe det overlever og virker i patienten. Jeg mener også at fremstillingen af produktet er konkurrencedygtigt på pris og kvalitet (renhed)
-
Efter EU godkendelse og revlemid + binyre kombi - håber vi alle kursen kommer op - men hvad derfra ? Tænker tisotumab bliver det der virkelig kan knock your socks OFF
men nogle der har fornemmelse for markedspotentialet ? Så vi kan regne lidt på dcf'en -
Oliemøde update fra Bloomberg http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-04-17/oil-freeze-talks-end-in-failure-amid-saudi-demands-over-iran
-
Forudsigelser om GEN skal tages med flere kilo salt. Jeg ligger i GEN fordi Arzerra blev hypet som det mest fantastiske - idag har det en beskeden værdi og det der reddede GEN blev Darzalex - måske. Imorgen kan det være det viser sig at Darzalex blev et overgangsfænomen og Tisotumab er det der skal gøre GEN rig. Opkøbstilbud med præmier på 100 % findes næsten ikke. En bestyrelse kan ikke forsvare et tilbud på +100 % - slet ikke hvis der ikke er en forudgående budkrig. Hvis vi skal have et opkøb
-
Med 5.300K på højkant i GEN - hvor sort ser jeg så på GEN. Sandheden er vitterligt at GEN blev hypet p.g.a. Arzerra og jeg har købt på det gundlag. Præmisserne var forkerte - men konklusionen var korrekt. Når det kan ske en gang - så kan det også ske 2 gange.....
-
alt andet lige NOHOPE, din investering i Genmab, må da se mere end fornuftigt ud, hvis du har været med så længe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind