Genmab — April 2016
-
I situationen omkring Genmab mener jeg dog at det er for tidligt at drage en sådan konklusion ikke mindst i særdeleshed i forhold til muligheden for at opkøb fra JnJ.
-
Vil researche og se hvad der præcedens for mht opkøb under verserende patentsager. Har dog personligt en klar fornemmelse af at dette søgsmål ikke er det papir værd som det er skrevet på!
-
CD3-CD123 duoboby er iflg Blogbuster sendt i klinikken af Janssen
-
Og er der for som investor overhovedet ikke urolig, men erkender dog min manglende indsigt samtidig med at jeg endeligt finder ro i hvor grundig due diligence JnJ må have lavet.
-
Jeg tror (håber) heller ikke på at det er det papir værd som det er skrevet på. Og som jeg kan forstå på Helge, så har Janssen først lagt sag an mod Morphosys
-
Så Morphosys intention kan måske være at begge frafalder sagen mod hinanden
-
det er som nævt i aftes relativ normal praksisat der er indskrevet i kontraken at BEGGE selskaber kommer til t bære udgiften i tilfælde af roylties bliiver mindre pga 3. part. Jeg kan slet ikke forstille migat en af verdens største selskaber ikke har indskrevet enne praksis i deres kontrakt
-
Enig Troldmand. Men de deler det nok ikke 50/50. I dag har de jo ca. 80/20 fordeling. Så hvis de skal give 5 % royalty til Morphosys deler de nok også dette 4/1 ?
-
Morphosys market cap er 1,17 milliader EUR. Mangler likviditet. Så det er virkelig David mod Goliath
-
Og mere underligt er. Celgene havde jo licens på Mor202, hvori alle Mors CD38 patenter jo indgik.... Celgene ville vel reelt havde adgang til også at føre patentsagen hvis de ville da de havde licenseret patentet? Men Celgene mente ikke det var besværet værd. I stedet hoppede de væk fra Mor202 og CD38 som de ellers havde betalt over 100 mio. $ for.
-
David og Jan har vist flere gange de laver gode kontrakter. Både ved ændringen af GSK aftalen første gang. Derefter deres geniale træk da Ofa overgik fra GSK til Novartis
-
JNJ market cap 300 milliarder USD. 127000 ansatte
-
I89 - jeg er enig i din Celgene betragtning
-
Hvis nu de kræver 10% i royalties og får medhold så køber JNJ vel bare butikken? Ved salg på 10mia$ vil det svare til Morphosys samlede værdi, så pengene vil være tjent hjem på et år......... JNJ køber skidtet hvis det altså er muligt og nupper de tilbageværende forskere og sælger anlægsaktiverne, 2 mdr. efter køber de Genmab.....problem solved.
-
Hvis Morphosys vinder sagen og får 10% royalty vil deres aktie jo gå i himlen, så J&J vil skulle betale dyrt
-
Så skal de købe Morphosys nu.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind