Genmab — April 2016
-
Sydbank: Positiv EU-udtalelse er et vigtig skridt for Genmab
Det er gode nyheder for det danske biotekselskab Genmab, at det europæiske lægemiddelagentur har udtalt sig positivt om selskabets guldæg, kræftmidlet Darzalex.
(medwatch.dk)
-
Det er dog utroligt som Sydbank pludselig er blevet "GEN-eksperter". Har de i øvrigt endeligt lavet et kursmål, eller hænger det stadig i vinden 2,5 år efter, de ville indlede dækning?
-
godmorgen i øvrigt

-
jeg lyttede til ham Nordnet-gutten, der talte om "nyhedsstrømmen" i GEN i fredags. Efterhånden syntes jeg, at der er kommet en del middelmådige/dårlige analytikere på GEN. Kan kun anbefale at holde fast i de gode gamle a la Bowers og Novod
-
Per B. Hansen fra Nordnet kommenterer bare på selskabet. Han er ikke analytiker på den. Enig om at Bowers og Novod har fod på casen i et helt andet omfang en andre.
-
end
-
Det skyldes x-faktor udviklingen generelt i samfundet. Stort set alt der bliver populært mister kvalitet når masserne intervenerer....jo mere jo værre. I starten herinde var der kun virkelige eksperter som nørdede rundt så kom flere til og kvaliteten dalede kraftigt da jeg gjorde min entre. Det er en proces og det bliver sværere at skille skidt fra kanel, men hvad skal vi egentlig bruge analytikerne til, vi har nørderne herinde.....heldigvis for det.
-
jep - jeg pointerer blot, at GEN er nået til et punkt, hvor der kommer en masse hang-arounds, der ikke nødvendigvis har noget at byde på.
-
Fred være med det Bulder.
-
Buy on rumours - sell on facts
-
Pollux skal nok på bordet først + flere stærke Darzalex salgsdata
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind