Genmab — Februar 2016
-
og blodtrykket - mon der er lavet studier på det?
-
vi er ved at komme lidt efter det med rebounded ovenpå vores free-fall. Udsalget fra udlandets side gør mig dog lidt urolig, om investorerne nu også er friske på de mere risikofyldte aktivklasser igen
-
Teknisk analyse fra Esben Gronstadt Børsen Play.. 0 køb inden regnskab .. Genmab er er i nedtrend og risikoen er enorm på den korte bane.. http://play.borsen.dk/overview/newest
-
jep - vi er totalt i mørke. Og endnu en gang tak til Nasdaq for deres utrættelige arbejde med at gøre børsen ringere, mere usikker og et helt igennem dårligere produkt for os retail investorer
-
Det er børsverdenens svar på TDC
-
(+6,5%) fastholdes på Køb af Nordea Markets forud for regnskabet i morgen efter børslukningen. Vi venter, at selskabets forventninger til 2016 vil være forsigtige. Salget af knoglemarvskræftmidlet Darzalex, som vi har høje forventninger til de kommende år, er lige gået i gang i USA og ventes først for alvor at tage fart i løbet af 2016 og især ind i 2017, hvor salget ventes at nå tæt på blockbuster-potentiale (salg over USD 1 mia.). Det bør ikke komme som en overraskelse i markedet, hvis forven
-
igen i dag er GEN den suverænt mest nettosolgte aktie hos N/A
-
Hvorfor er der altid en tendens til at tro at N/A ved mere end andre?
-
jeg tror nu ikke, at de ved mere end andre. Jeg er bare meget interesseret i at vide, hvorfor de gør, som de gør.
-
Er det aktivklassen, der er for risikabel? Er det noget likviditetsmæssig? Er der en analytikerrapport, der sejler rundt, vi ikke har set endnu?
-
Et eller andet er der sket ifht sentiment. Ellers ville penge-flowet ikke være så markant og ensidigt
-
Man skulle jo tro, at det faktum at de handler større summer og har store organisationer bag sig gør, at de ved mere. Det drejer sig dog nok mere om, at de ikke har følelserne med, ligesom mange af os har. Vi stiller luftkasteller op og snart tror mange af os, at en regnskab, der normalt er en nonevent, udvikler sig til et informations orgie..det ved N/A ikke vil ske og derfor vil kursen fortsat være under pres indtil Q1 kommer.
-
jeg vil såmænd bare gerne vide, om jeg står foran damptromlen, inden den kommer
-
Hvordan fungerer det når der skal bruges Darzalex i andre selskabers forsøg - leveres det direkte eller vil det vise sig i receptudskrivning ?
PT tror jeg ikke spørgsmål er relelvant da daratumumab er ikke brugt af andre selskaber i kliniske forsøg. Teoretisk er der to mulighed fremadrettet: Janssen kan lave så kaldt ’supply agreements’ med andre selskaber hvor man lave en aftale om betingelse af levering af daratumumab og i US kan daratumumab blive købt da den nu er på markedet i USA -
Så Genmab havner nu mere også mere på danske aktionærers hænder. Det må være positivt på langt sigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind