Genmab — Februar 2016
-
Hvorfor er der altid en tendens til at tro at N/A ved mere end andre?
-
jeg tror nu ikke, at de ved mere end andre. Jeg er bare meget interesseret i at vide, hvorfor de gør, som de gør.
-
Er det aktivklassen, der er for risikabel? Er det noget likviditetsmæssig? Er der en analytikerrapport, der sejler rundt, vi ikke har set endnu?
-
Et eller andet er der sket ifht sentiment. Ellers ville penge-flowet ikke være så markant og ensidigt
-
Man skulle jo tro, at det faktum at de handler større summer og har store organisationer bag sig gør, at de ved mere. Det drejer sig dog nok mere om, at de ikke har følelserne med, ligesom mange af os har. Vi stiller luftkasteller op og snart tror mange af os, at en regnskab, der normalt er en nonevent, udvikler sig til et informations orgie..det ved N/A ikke vil ske og derfor vil kursen fortsat være under pres indtil Q1 kommer.
-
jeg vil såmænd bare gerne vide, om jeg står foran damptromlen, inden den kommer
-
Hvordan fungerer det når der skal bruges Darzalex i andre selskabers forsøg - leveres det direkte eller vil det vise sig i receptudskrivning ?
PT tror jeg ikke spørgsmål er relelvant da daratumumab er ikke brugt af andre selskaber i kliniske forsøg. Teoretisk er der to mulighed fremadrettet: Janssen kan lave så kaldt ’supply agreements’ med andre selskaber hvor man lave en aftale om betingelse af levering af daratumumab og i US kan daratumumab blive købt da den nu er på markedet i USA -
Så Genmab havner nu mere også mere på danske aktionærers hænder. Det må være positivt på langt sigt
-
Hvormange recepter vil der typisk fremkomme i et behandlingsforløb med Darzalex/ hvor længe er en recept på Darzalex gyldig ?
Nuværende godkendelsen for DARZELEX er for 23 dosis første år, og 13 i år to (16 mg hvert uge for 8 uger, derefter hver anden uge for 8 uger, derefter månedsvis…) Vi har to vial størrelse så man komme tætteste på den anbefalet dose for en patient da den anbefalede dosis er 16 mg/kg body weight. Darzalex kommer i 100 mg/5 mL eller 400 mg/20 mL solutions (en typisk patient -
tak Spot! Og ganske interessant. Rachel siger jo direkte, at der IKKE er solgt til eksterne kliniske forsøg
-
Men jeg tænker, at der vil være receptudskrivning på kliniske forsøg. Det er jo onkologerne på de deltagende hospitaler, der godkender behandlingen og udskriver medicinen til patienterne. Der bliver vel ikke udleveret noget receptpligtigt uden recept.
-
OHW - i biotek kan du altid blive kørt over, så det gør nas
-
ja - for kvinder er sindssygt begejstrede for flade tegnebøger

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind