Genmab — Februar 2016
-
God morgen Bulder og alle i andre morgenfriske på PI. Jeg har ikke noget bud Bulder, kun en lille håb om at "risikostormen" så småt tager af. Realistisk set kommer vi nok til at opleve perioder med op- og nedgang i dagens løb. Lad os nu håbe, at Yellen kan berolige markedet i aften, så US slutter i et pænt plus, hvorefter vi kan se frem til en smuk torsdag:-)
-
Markedet har det med at regulere sig selv over tid, hvis der ikke er for meget svindel med i spillet. Nu er det f.eks blevet billigt at lave opkøb: http://www.fiercebiotech.com/story/are-big-ma-players-biopharma-waiting-out-bear-market/2016-02-09
-
Det her er så en af de kedelige på dagen: http://www.proinvestor.com/investornyt/334431/obama-vil-saenke-priserne-pa-medicin
-
i modsætning til tidligere, så er det et konkret lovforslag - nu er det da endenlig noget vi kan forholde os til
-
Jeps.
-
næh - og mon ikke også der er noget med "new drugs" ifht ting, der er gået af patent
-
Enig kbsv.
-
ligner en åbning uden sug i maven - endenlig!
-
endelig lidt fornuft!
-
5% oppe og Nordea og Anonyme på samme side.

-
Fiskeriet var ikke så tosset. Heller ikke i Bioporto. Er 17% oppe.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind