Genmab — Februar 2016
-
næh - og mon ikke også der er noget med "new drugs" ifht ting, der er gået af patent
-
Enig kbsv.
-
ligner en åbning uden sug i maven - endenlig!
-
endelig lidt fornuft!
-
5% oppe og Nordea og Anonyme på samme side.

-
Fiskeriet var ikke så tosset. Heller ikke i Bioporto. Er 17% oppe.
-
Ja..BIOP ligger ligger lige til højrebenet med de store spring den foretager.
-
Den er så kun de sædvanlige små frimærker jeg køber. Venter på en evt. FDA godkendelse og se, hvad Abotts køb af Alere betyder for patentsagen.
-
Kan ikke helt forstå nervøsiteten omkring forhandling af pris på medicin. I US betaler de bare ved kasse et istedet for at forhandle gode priser hjem, det er det de vil lave om, der er ingen der taler om at innovation vil blive ødelagt. Det er et meget komplekst marked hvor det offentlige tit betaler overpris på forskelligt medicin. I US er det endnu mere udbredt fordi lægerne for penge fra medicinalproducenterne. Lægerne bliver så ved med at købe medicin der er udløbet af patent. Kopimedicinen
-
Problemet er at den slags snak om forslag til regulering rammer medicinal- og bioteksektoren over en bred kam.
-
Enig kbsv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind