Genmab — Februar 2016
-
puha - det er sgu barske løjer at følge US i disse dage... Det ligner ikke en bund lige i øjeblikket
-
prøv lige at tage et kig på Halozyme - JJs partner på SC dara
-
Jeg tror grunden til forskellen ml. nbi's fald på 22% og Genmabs på kun 8% skyldes den simple grund at storinvestorer tømmer ud i biotek fordi de "fylder" for meget grundet deres store succes. Men Genmab har først lige fået godkendt Darzalex og derfor er der ikke ligeså mange storinvestorer der skal have nedbragt det samlede beløb i denne aktie i deres portefølje.
-
Af den simple grund at de ikke har haft aktien. En ting der er værd at bemærke er at biotek står rigtig rigtig stærkt de kommende år. Flere ældre og dermed flere syge da de alvorlige sygedomme korrelerer med alder. Bedre forskning med nye indfaldsvinkler og dermed bedre medicin, det er efter min mening det nye oliemarked(som i gamle dage) langt langt ud i fremtiden. Der hvor biotek måske får det svært er i psykofarmaka fordi forskningen heri halter med god grund.
-
Tror jeg ikke på, når storinvestorerne nu skal finde andre investeringer fra deres biotekgevinst finder de ud af at bedste afkast ligger hos veletablerede biotekselskaber og så vender de tilbage. Biotek er ikke dette samme som for 20 år siden hvor man kun ejede frimærker i få selskaber.
-
I har vel begge ret. Biotek har fået klø især efter Hillary´s tweet og det er svært at opnå et fornuftig afkast uden at tage risiko ind. Så langt hen ad vejen er det selvfølgelig stemningen der udstikker retningen og den er tilsyneladende fortrinsvis styret af Kina og olien.
-
Bioteksektoren er meget stærk måske stærkere end nogensinde, men dermed værdisættelsen har også ligget meget højt den seneste tid. Men det er en sektor der har det med at blive meget højt værdisat i en god periode - og omvendt ligeledes meget lavt værdisat i dårlige periode, så jeg synes det er meget svært at vide hvor bunden er - NBI kan sagten ryge 10-15-20% længere ned som jeg ser det.
-
ADCT-301 udvides stille og roligt https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02432235?term=adct-301&rank=2
-
ja, det er ikke lige til at få øje på en bund i markedet. Indtil videre har vi været forskånet for de store begivenheder i oliebranchen, men jo længere olien er lav, jo tættere kommer de på
-
Q&A med Jan van de Winkel d. 2. marts kl. 16. Tilmelding: http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=64
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
2-3 rigtig gode dage ...