Genmab — Januar 2016
-
Ahhh nu er jeg med. Så ikke Solsens første link.
-
Må være en præsentation der har været planlagt i flere uger når analytikere og investorer har deltaget
-
GEN har intet med den her udvikling at gøre. Den er 110% markedsdrevet. Kig på hvornår US vender. Volumen i markedet er ikke markant, så det er sælgere der kører showet. Der er bare ingen købere
-
Det store spm er, er det her en re-privilegier af assets, eller kommer der et rebound
-
Privilegier=pricing. No fucking wonder at Apple mister værdi
-
Jeg tænker at luftkastellerne kollapser og biotech med cashflow vil undgå den store masakre. Genmab er på vej i den sidste kategori.
-
Well, alt kollapser lige nu
-
Ja men gen kommer stærkt igen.
Giv os dara + ofa royalties, duobody IND milestone, nye dara studier, readout på de første dara ph 3, ofa maintanence godkendelse og opstart af ph 3 i rrms -
Når det er sagt har jeg da aldrig tabt så mange penge som idag - men ovennævnte giver is i maven.
-
Jeg ved ikke hvad der kommer af brugbare data fra JnJ d. 26. Men den 17. februar kommer der uddybede salgsprognoser for Darzalex fra Genmab i forb. m. regnskabet. Det sagde Winkel til Ritzau i november i forb. m. godkendelsen. Dvs en guidening om de fremtidige indtægter. Og det vil uden tvivl få indflydelse på kursen.
-
yep lækkert så kan man købe billige aktier hvis man tør for hvis korrektionen når over 30% så stopper folk jo med at være syge, folk skal ikke have mad, de vil stoppe alle køb........nej de vil ej der mangler en hyperinflation og den kommer ikke midt i en deflation der ikke har nået bunden endnu. Dette er en længe ventet dejlig korrektion, hvor de dygtigste virksomheder vil tiltrække investorerne på ny og måske i større tal end før.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind