Genmab — Januar 2016
-
Jeg tænker at luftkastellerne kollapser og biotech med cashflow vil undgå den store masakre. Genmab er på vej i den sidste kategori.
-
Well, alt kollapser lige nu
-
Ja men gen kommer stærkt igen.
Giv os dara + ofa royalties, duobody IND milestone, nye dara studier, readout på de første dara ph 3, ofa maintanence godkendelse og opstart af ph 3 i rrms -
Når det er sagt har jeg da aldrig tabt så mange penge som idag - men ovennævnte giver is i maven.
-
Jeg ved ikke hvad der kommer af brugbare data fra JnJ d. 26. Men den 17. februar kommer der uddybede salgsprognoser for Darzalex fra Genmab i forb. m. regnskabet. Det sagde Winkel til Ritzau i november i forb. m. godkendelsen. Dvs en guidening om de fremtidige indtægter. Og det vil uden tvivl få indflydelse på kursen.
-
yep lækkert så kan man købe billige aktier hvis man tør for hvis korrektionen når over 30% så stopper folk jo med at være syge, folk skal ikke have mad, de vil stoppe alle køb........nej de vil ej der mangler en hyperinflation og den kommer ikke midt i en deflation der ikke har nået bunden endnu. Dette er en længe ventet dejlig korrektion, hvor de dygtigste virksomheder vil tiltrække investorerne på ny og måske i større tal end før.
-
Ja, så kan man jo få nok at bekymre sig om:-) Jeg synes, at det er værd at huske på, at alle de gange hvor Genmab har "fået en på hatten", så er den kommet tilbage og sust gennem gamle toppe. Jeg tvivler ikke det mindste på, at det også vil ske denne gang. Op med humøret og glæd jer i det mindste over, hvad vores investeringer har været med til at gøre for de mange der er og bliver ramt af knoglemarvskræft.
-
Tror desværre vi ryger langt ned denne gang vil ikke blive overrasket hvis vi både ser 600/700 før vi evt vender...olien stopper ikke ud før 20$ tønden og kineserne får ikke styr på noget som helst... så det massive udsalg forsætter nok desværre med ufortrødent styrke..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind