Genmab — Januar 2016
-
Og Rachel løser også med herinde. Så derfor synes jeg måske ikke det er så mærkeligt hun siger det så skarp som hun gør. For hun ønsker ikke at ting der intet har på sig bliver blæst op til en massse, med risiko for en "falsk" stigende kurs til følge. Kursen er allerede pæn stram. Der skal leveres salgs data nu
-
Det er i orden at være uenig, det er ret uvæsentligt, det væsentlige er at blive konfronteret med så mange teorier så muligt, så vi selv kan vurdere og "tage" det man mener er vigtigt eller mest rigtigt set i ens eget perspektiv. Derfor hilser jeg alle indlæg velkommen især de kantede, det er som regel dem der kan indeholde "utænkte" scenarier eller nye vinklinger. Jeg bryder mig ikke om ordet omsonst.
-
Hvorfor er kursen stram. Estimat på salg ved 5 mia$ giver kurs 900-1000kr. Nu hæver Kemplar til 12oo ved estimat på helt op til 10 mia$. Det siges at platformene kun giver 100-200kr. resten er Dara, så hvordan man kan hæve salgsestimatet 100% og ende på 1200 kr. er mig en gåde. JDW er sikker på.....og jeg er sikker på han har ret, at scenariet på sigt hedder Dara og de andre.
-
Jeg mener personligt også at kursen er ret lav, hvofor det kunne ligne et godt buý in. Men markedet har jo altid ret og det kan sq undre mig i denne omgang, men lad det være. Jeg håber, vi ender i plus når året er omme. Lige nu er det hele lidt "latterligt" - læs dumme-Kina....
-
Kursen er stram fordi mcap er meget høj og de så småt begynder at nærme sig det tidspunkt hvor den skal til at handles på nøgletal.
-
Enig solsen. Det er et biotekselskab, der lever af forskning og innovation, og den risiko profil der hermed følger. Heldigvis er vi nu kommet i den lykkelige fase, hvor der er godkendte produkter på markedet og et positivt cashflow til at finansierer udviklingen.
-
Ikke nødvendigvis her i opstarts perioden for Dara. Fandt lige denne opgørelse af market share fra ASCO, 22% er POM baseret i 4.linie behandling. De bliver nu skubbet til at tilføje Dara. http://meetinglibrary.asco.org/content/147153-156
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind