Genmab — Januar 2016
-
Winkel har sagt "ja, men kun til den rigtige pris".. JnJ har sagt 20 MIA USD, det kan vi ikke give med nuværende market cap på 5-7 MIA USD.. Winkel har sagt at så bliver der ikke nogen handel.. og så har man i fællesskab lagt en plan for hvordan man kommer op på en market cap hvor JnJ kan købe Genmab..
-
Jeg har sagt det før og siger det igen.. Toppen i JnJ er totalt ligeglade med hvor meget de betaler for Genmab.. Moral hazard i pharmaindustriens M&A aktivitet.. Pharma kings bliver målt på opkøbssucces og den vejes ikke efter priser.. den vejes efter succes og præmiestørrelser... intet andet..
-
Lige korrektion af mig selv.. jeg siger ikke at prisen bliver 20 MIA usd.. men vi kommer højt op.. måske 15-17 MIA eller deromkring.. det har dog nok været udgangspunktet.. Winkel kan ganske simpelt ikke tillade sig andet end at sætte virksomheden til salg med dette prisskilt.. og dette igen uagtet fremtidsmulighederne.. Winkel har igen direkte udtalt at alt er til salg til den rigtige pris..
-
Over and out fra mig.. godnat..
-
Rachel er naturligvis 110% indviet i hvad der er op og ned i den aftale. Og når hun direkte går ud at siger der er ikke fortaget nogen ændringer i forhold til den aftale der blev indgået i 2012 så synes jeg det er omsonst at fortsætte den del af debatten.
-
Og Rachel løser også med herinde. Så derfor synes jeg måske ikke det er så mærkeligt hun siger det så skarp som hun gør. For hun ønsker ikke at ting der intet har på sig bliver blæst op til en massse, med risiko for en "falsk" stigende kurs til følge. Kursen er allerede pæn stram. Der skal leveres salgs data nu
-
Det er i orden at være uenig, det er ret uvæsentligt, det væsentlige er at blive konfronteret med så mange teorier så muligt, så vi selv kan vurdere og "tage" det man mener er vigtigt eller mest rigtigt set i ens eget perspektiv. Derfor hilser jeg alle indlæg velkommen især de kantede, det er som regel dem der kan indeholde "utænkte" scenarier eller nye vinklinger. Jeg bryder mig ikke om ordet omsonst.
-
Hvorfor er kursen stram. Estimat på salg ved 5 mia$ giver kurs 900-1000kr. Nu hæver Kemplar til 12oo ved estimat på helt op til 10 mia$. Det siges at platformene kun giver 100-200kr. resten er Dara, så hvordan man kan hæve salgsestimatet 100% og ende på 1200 kr. er mig en gåde. JDW er sikker på.....og jeg er sikker på han har ret, at scenariet på sigt hedder Dara og de andre.
-
Jeg mener personligt også at kursen er ret lav, hvofor det kunne ligne et godt buý in. Men markedet har jo altid ret og det kan sq undre mig i denne omgang, men lad det være. Jeg håber, vi ender i plus når året er omme. Lige nu er det hele lidt "latterligt" - læs dumme-Kina....
-
Kursen er stram fordi mcap er meget høj og de så småt begynder at nærme sig det tidspunkt hvor den skal til at handles på nøgletal.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind