Genmab — December 2015
-
Også mit ønske....2000 vil jo snart komme af sig selv..
-
Må vi da ikke håbe at han er.....men svært at fastsætte pris nu
-
Lige mine ord , Legolas
-
Jeg tror altså ikke rigtig på noget bud. Der er ingen udover JNJ vil kunnekøbe uden at blive blokerede og JNJ vil ikke give et fjendtligt bud. Bestyrelsen/JVW vil kun anbefale et bud, hvis det er eneste mulighed, og det er p.t. ikke eneste mulighed. Mne jeg gad da godt at få mine indløst til kurs 2.000
-
@Fantomas og diverse andre: Winkel vil til hver en tid anbefale et salg til en præmie på 100% fra nuværende kurs.. Dette uagtet af hvordan de langsigtede ambitioner og forhåbninger ser ud.. Winkel og hans personlige ambitioner kan også udfoldes hos JnJ endda bedre end med Genmab som selvstændig virksomhed.. Har tid til at skrive detaljeret om det i næste uge.. skal nok vende tilbage omkring det.. Men der er ingen tvivl om at Winkel finder den nuværende markedsværdi høj.. Det får du ham dog
-
ALDRIG til at indrømme.. men tænk over hvor meget og hvor hurtigt Genmab er steget.. Der er indregnet en del potentiale nu.. og misforstå nu ikke.. jeg er som altid mega bull og sidder på en kæmpe stak aktier da jeg forventer at casen forsat vil udvikle sig.. men ser man specifikt på den nuværende status så er en market cap på +/- 7,5 MIA USD altså rigtig pænt og kan man få en præmie på 100% sammen med løfter om en "company in company" løsning hvor Genmab kan udfolde sig for ubegrænsede
-
økonomiske resourcer stillet til rådighed af JnJ ---- ja så siger man altså ikke nej tak!
-
Winkel kan købes for løfter og drømme om hvordan fremtiden bliver som ejet af JnJ.. Vi taler om et ægteskab hvor parterne allerede på forhånd ved at de spiller godt sammen.. der er i persongalleriet omkring hele "Johnson and Johnson" absolut topledelseselementer indenfor R&D som Winkel har MEGET tilfælles med i forhold til visioner, mindset og persontype...
-
Igen siger jeg ikke at overtagelsen nødvendigvis sker.. Jeg siger blot at det er sandsynligt..
-
OG MIN ENESTE POINTE MED NÆRVÆRENDE ER: at i alle tager fejl når i tror at Genmab naturligvis vil sige nej til hvad i mener der er lave bud.. Det er ikke lave bud også selv når man tror på at kursen vil være 2000 eller 3000 om x antal år !!!
-
... og bare lige for at være helt klar i spyttet.. et bud med en præmie på 60% ville være lavt sat.. et bud med en præmie på 80% ville være passende.. et bud med en præmie på 100% ville være højt.. et bud med en præmie på 120% eller derover vil være historisk højt og helt vanvittigt..
-
Ja, ja, ja - det er godt med dig. Der kommer ikke noget bud. Dara er ud-licensieret, der er kun royalty at hente. Ofa er for lidt, og resten af pipelinen er for usikker hhv for langt fra markedet. Så der kommer ikke noget bud. Og heldigvis for det. 15-1800 nu er en dårlig forretning, når vi blot skal vente 3-4-5 år på at Genmab af sig selv har udviklet sig til mindst det dobbelte.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind