Genmab — December 2015
-
Er i seriøse med hensyn til take
over nu ? -
Har du også bud på prisen
-
Også mit ønske....2000 vil jo snart komme af sig selv..
-
Må vi da ikke håbe at han er.....men svært at fastsætte pris nu
-
Lige mine ord , Legolas
-
Jeg tror altså ikke rigtig på noget bud. Der er ingen udover JNJ vil kunnekøbe uden at blive blokerede og JNJ vil ikke give et fjendtligt bud. Bestyrelsen/JVW vil kun anbefale et bud, hvis det er eneste mulighed, og det er p.t. ikke eneste mulighed. Mne jeg gad da godt at få mine indløst til kurs 2.000
-
@Fantomas og diverse andre: Winkel vil til hver en tid anbefale et salg til en præmie på 100% fra nuværende kurs.. Dette uagtet af hvordan de langsigtede ambitioner og forhåbninger ser ud.. Winkel og hans personlige ambitioner kan også udfoldes hos JnJ endda bedre end med Genmab som selvstændig virksomhed.. Har tid til at skrive detaljeret om det i næste uge.. skal nok vende tilbage omkring det.. Men der er ingen tvivl om at Winkel finder den nuværende markedsværdi høj.. Det får du ham dog
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind