Genmab — November 2015
-
De får nok ikke engang 0,5 %
-
De investere primært i helt korte obligationer (levetid under 1 år) samt kontanter. De er heldige ikke at få minusrenter

-
Du kan stort set sige at havde de ikke foretaget emission i kurs 217 for 1,5 år siden havde kursen i dag været 8 % højere
-
De små snart sende de penge ud at arbejde

-
Genmab skal ikke være en bank
-
De arbejder allerede. Reserven gør at de står i en meget bedre forhandlingssituation på fremtidige samarbejder. De kan sige, "vi kan godt selv, så i må betale hvad det koster at være med!", frem for "Vi har brug for en partner til at føre dette produkt videre, vi skal nok give jer en god deal... Pleeee
ase :-)" -
Nej nu kan de sige når de forhandler: " jamen vi modtager jo +100 mio. $ om året i Royalty. Vi behøver ikke jeres penge
-
Enskilda kører igen deres algoritme til at holde kursen nede
-
ja, det er noget bemærkelsesværdigt, at vi ikke har set skyggen af tilbagefald ovenpå godkendelsen
-
Mon det er fordi Jan stiller for høje krav der ikke kommer HexaDeals?
-
Eller om de bare skal have en af deres egne produkter frem til at validere teknologien
-
Man kan nok ikke sætte det helt så simpelt op som dette, men har eks. Genmab et antistof der lige mangler lidt - hvad er så bedst fremadrettet: ADC, Duo eller Hexa. Det afhænger selvsagt at eksempel, men sådan overordnet tænker jeg at HexaBody ligger sidst (eller rettere sagt, at der er færrest eksempler hvor Hexa er løsningen).
-
Enig sukker. Jeg glæder mig til at se hvad Hexa kan
-
Det der virkede mest for mig var Jans udtalelser om life cycle management. Altså storsælgende produkter der var ved at gå af patent kunne hexaboostes og forlænge patentløbetiden og genmab modtage royalty for dette. Men siden vi intet har hørt om dette de sidste 2 år gik den fidus nok ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind