Genmab — Oktober 2015
-
min pointe er bare at lige mege hvilket target man taler om så skal man påvise at et nyt stof ikke påvirker specifikke targets som f.eks "herg" for hjerte arytmi osv. Og man skal udføre test af given længde.
-
så ja er lidt overrasket over hvis det skulle tage dobbelt så lang tid at gennemføre prækliniske tox for antistoffer frem for small molecules. Prisen for anti stof forsøg er dog selvfølge adskillige gange højere pga det er PIV dyrt at producere antistoffer i så små mængder
-
I denne artikel jeg linkede til for kort tid siden læser jeg det som normalen, at det tager 12-18 måneder fra du har den udvalgte prækliniske kandidat til du når klinikken. Og når det her så er et nyt område/teknologi (altså bispecifikke antistoffer/DuoBody), så er det måske ikke så mærkeligt at vi nærmer os 1,5-2 år for den første kandidat.
-
mon ikke Jan har mundkurv på ifm JJ duo programmet? Men alle 5 valgte targets må vel være aktive og dermed i live, når GEN siger at alle 11 igangsatte programmer stadig er aktive
-
Er det ikke også det jeg skriver?
-
for min skyld, må de gerne snart få NDA-fingeren ud

-
Anonyme køber solidt ind må man sige.
-
no worries - mon ikke også JJ tygger lidt på, hvordan de vil gribe programmet and i klinikken? Det er jo temmelig massivt med allerede 5 potentielle NDA'er
-
668 er højeste kurs i de sidste 3 måneder. Den må vi gerne lukke over i dag.

-
krydsede fingre for at vi er igang med et pre-ASH run
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind