Genmab — Oktober 2015
-
At smide konspirationskortet er useriøst i moderne analyse, det er kun uvidende og folk med skyklapper der bringer dette begreb på banen, AL teori er brugbar om ikke andet så få at blive mere sikker på ens egen forudfattede opfattelse og personligt byder jeg alle teorier velkommen, så velkommen til teorien om GS's manglende seriøse kursmål, selvom det måske intet har på sig.
-
celsius. Vi køre i ring. Der er gjort rede for de ting der kan være årsag til man siger nej til et nyt stof. Lige meget hvor gode effekt data man har set.
-
@Sukkeralf: Well, du læste formodentlig mit indlæg på inrater hvor jeg beskrev diverse forhold omkring Merill. I forlængelse heraf har jeg nu hørt om interne topsalgsestimater der ligger helt oppe lige omkring 8 MIA USD.. Dette forekommer mig at være vand på min mølle om en manipuleret analyse eller båndlæggelse af Sachin Jahn der ellers er meget godt inde i casen...
-
Det undrede mig en del at Jan ved seneste præsentation sagde, at Janssen/Genmabs egne estimater lå højere end de 5 milliarder som flere analytikere har sat. Det tænker jeg at Janssen bestemt ikke ønsker Jan udtale sig om, så der ligger selvfølgelig noget meget afgørende i hvor meget Daratumumab kan sælge for - og hvis enkelte (amerikanske) analytikere og Janssen selv underdriver, så giver det jo tanker hen i retning af ønsket opkøb fra Janssens side.
-
MEN - mit frygt scenarie er, at vi kommer på den anden side af ASH. Så kan jeg have en frygt for at en del investorer begynder, at gå i panik af frygt for overraskelser fra FDA. Irrationelt ja. Sandsynligt ja. Når jeg tror det, så er det fordi alle efterhånden har dannet konsensus om at godkendelsen er nært forestående.
-
Der vil aldrig komme et afslag fra FDA 3-4 måneder før tid. Skulle det utænkelige ske, at FDA vender tommelfingeren ned så vil det ske på PDUFA dagen i marts 2016.. Som jeg ser det er det ret risk free at eje genmab aktier resten af 2015 (medmindre du er bange for en markedsnedtur). Du har mulighed for gode ASH, Dara Approval, Nye aftaler etc. men der kommer ikke rigtigt nogle afgørende phase III osv. nu her
-
Så på den måde er risk/reward ret attraktiv de kommende 2-3 måneder i hvert fald... men som sagt kan det generelle marked hive genmab ned alligevel
-
ja det kan du have ret i budweis. Tror det dog ikke, så længde folk sidder med tanken i hovedet at "approval kan komme hver dag" samtidig med at de ved et afslag først kan komme til marts, så vil de ikke sælge. Først i starten af marts vil vi måske se salg i så fald. Det er dog bare mit gæt
-
Håber dog vi kan høre noget mere til teknologifronten samt få nogle forrygende data på ASH og det godt Post ASH seminar til at holde gryden i kog.
-
Vi har da ikke været i nærheden af nogen markedsnedtur. Vi er oppe +50% ÅTD og handles kun ca. 10 % under ÅTH !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind