Genmab — Oktober 2015
-
GS seneste kursmål er dateret 1. feb 2015.
-
Celcius, hvis du vil vide, hvad det er, så skal du begynde at tale som en voksen
-
hvordan skal jeg tro dig, når du ikke ved det?
-
og jeg mener ikke at GS har lavet rigtig analyse af Genmab i 2 år.. men hvis du kan komme op med en anden viden så hører jeg gerne om det og jeg undskylder mit direkte sprogbrug ..det er ikke personligt ..jeg brænder bare så meget for casen og det er ikke kun kroner og ører men ligeså meget de stakkels mennesker der har en uhelbredelig kræftsygdom tæt inde på livet ...
-
At man brænder for noget er ingen undskyldning for at tale dårligt til og om andre. Så lad være med det
-
At smide konspirationskortet er useriøst i moderne analyse, det er kun uvidende og folk med skyklapper der bringer dette begreb på banen, AL teori er brugbar om ikke andet så få at blive mere sikker på ens egen forudfattede opfattelse og personligt byder jeg alle teorier velkommen, så velkommen til teorien om GS's manglende seriøse kursmål, selvom det måske intet har på sig.
-
celsius. Vi køre i ring. Der er gjort rede for de ting der kan være årsag til man siger nej til et nyt stof. Lige meget hvor gode effekt data man har set.
-
@Sukkeralf: Well, du læste formodentlig mit indlæg på inrater hvor jeg beskrev diverse forhold omkring Merill. I forlængelse heraf har jeg nu hørt om interne topsalgsestimater der ligger helt oppe lige omkring 8 MIA USD.. Dette forekommer mig at være vand på min mølle om en manipuleret analyse eller båndlæggelse af Sachin Jahn der ellers er meget godt inde i casen...
-
Det undrede mig en del at Jan ved seneste præsentation sagde, at Janssen/Genmabs egne estimater lå højere end de 5 milliarder som flere analytikere har sat. Det tænker jeg at Janssen bestemt ikke ønsker Jan udtale sig om, så der ligger selvfølgelig noget meget afgørende i hvor meget Daratumumab kan sælge for - og hvis enkelte (amerikanske) analytikere og Janssen selv underdriver, så giver det jo tanker hen i retning af ønsket opkøb fra Janssens side.
-
MEN - mit frygt scenarie er, at vi kommer på den anden side af ASH. Så kan jeg have en frygt for at en del investorer begynder, at gå i panik af frygt for overraskelser fra FDA. Irrationelt ja. Sandsynligt ja. Når jeg tror det, så er det fordi alle efterhånden har dannet konsensus om at godkendelsen er nært forestående.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind