Genmab — Oktober 2015
-
det er ret meget en diskussion omkring værdi vs. risiko - og her har GEN en stor spredning på en bred portefølje af targets
-
Hvis man endelig skal sammenligne det bør man måske gøre det med EM1, hvor Genmab har leveret begge antistoffer tillige. Her har de indtil videre fået lidt højere milestones (4 millioner dollars fremfor 3) og Jan har også nævnt at royalty for dette program er 10% eller lige over.
-
Det bliver spændende, når GEN/JJ endelig får disse programmer frem i lyset. Lige nu er det lidt svært at gennemskue, hvordan markedet prissætter (eller ikke prissætter) disse programmer
-
Sukkeralf, har du hørt om evt. toxicitet eller andet ifm duobodies? Det er stadig et noget utestet område
-
Jeg faldt lige over denne - http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S016158901500005X - der kan give lidt indblik i den bispecifikke verden
-
bliver spændende at følge. Og spændende at finde ud af, hvilket targets, de vil gå efter
-
Fortalte her i eftermiddag endnu engang om Hillarys tweet og mit fiskeri i Genmab til Børsen Play. http://play.borsen.dk/social/5616b97cac79c95260fa6959
-
Helge - frihandelsaftalen (er det TTP den hedder?) skitserer noget med kortere beskyttelsesperiode på nye drugs - og det er vistnok det, der driver bio/pharma ned nu.
-
Så der er ved at opstå en generel bekymring omkring rammevilkårene i branchen
-
Har i bemærket at Nordea i dag skriver: We werein contact with Novartis yesterday and thecompanyconfirm that itplansto start twoph III trials in MS (likely RRMS and PPMS) in early 2016 and expectstolaunchthe drug inH2 2020.Novartis will pay low double-digit royalties(we expect 11-13%)to Genmab on sales.
-
Super - godt at få en timeframe på
-
Jeg troede egentlig at royalty var helt nede på 10%
-
Det ser ikke ud til, at der er sluppet noget ud om aftenens godkendelse fra FDA...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind