Genmab — September 2015
-
Det bliver vist en rød dag. Umiddelbart åbning 1,5% nede
-
Jedi holder også øje med IMGN og overvejede meget at købe i går. Ja VTAE var oppe med 15% (endte vist med plus 4) og kunne ikke finde andet end, at de var inde og ringe med klokken på Nasdag, så måske af den grund bare ekstra opmærksomhed. Synes stigningen oven på fase I var meget voldsom - og det er jeg da glad for, men vil omvendt også gerne supplere og dermed så jeg gerne den falde tilbage.
-
VTAE er stadig meget høj risiko, så personlig vil jeg ikke ligge for mange penge der endnu. Hvis de bliver de første der viser PoC med deres RORgt stof, så skal kursen nok blæse derudaf, men omvendt så er markedsværdien pt også ret høj, når de nu kun har et fase I stof (og ikke voldsomt mange penge).
-
Tak for input Sukkeralf. Et par tweets mere fra fra fru Clinton, så kan det da godt være du kan få VTAE i 12-13. Det var ikke et firma jeg havde kigget på, før du gjorde opmærksom på det ifm deres gode data, men nu er jeg da interesseret og vil også gerne være med der
-
Lidt surt, når fda skal fyre 80% af medarbejderne og forskningen går fuldstændig i stå
-
Jeg skal ikke stille midler til rådighed for damens populistiske maskinstormerdrømme
-
Usd 250 om måneden. Det er da larmende populistisk
-
Mandag skrev den demokratiske præsidentkandidat Hillary Clinton på Twitter, at hun er klar til at gå til kamp mod høje medicinpriser. Det fik de amerikanske biotekaktier til at falde markant, og det risikerer at sprede sig til Europa, vurderer man hos storbanken Nordea.
-
At der er nogle strukturelle problemer omkring udvikling, godkendelse og markedsføringsrettigheder bliver vi nok ikke uenige om, men usd 250 hører ikke hjemme i en diskussion mellem blot lavt begavede individer
-
-
Det kommer dog ikke som en overraskelse, at Hillary Clinton vil gå i kødet på medicinalindustrien.
"Men om hun får succes med det, afhænger af mange faktorer, blandt andet om hun vinder præsidentvalget, og om hvorvidt demokraterne eller republikanerne ender med magten i Senatet og Repræsentanternes Hus," skriver Bjarne Breinholt Thomsen. -
Udlandet sælger markant ud i dag
-
omsætningen høre til i den høje ende i dag. Og det samme gør de anonymes ageren. Næsten 80% af al salg. Og med et meget stort netto salg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind