Genmab — September 2015
-
Her lidt udbyggende info om Hillarys initiv. Det er stadig svært at gennemskue implikationerne - http://www.washingtonpost.com/news/post-politics/wp/2015/09/22/clinton-proposing-250-monthly-cap-on-prescription-drug-costs-for-patients/
-
Republikanerne lader til at være indædt imod tankerne
-
Patienterne får ikke mange mg dara eller ofa for 250 usd om måneden
-
Hillary havde garanteret shortet mecinicalsektoren inden sit tweet

-
@Sukkeralf Jeg hæftede mig også ved at de små biotek selskaber fik ekstra tæsk i går og benyttede lejligheden til at supplere lidt i IMGN. Men jeg lagde mærke til at VTAE, som du skrev om forleden, gik imod strømmen og steg. Hvilken entry kurs kigger du efter for VTAE? - den tog jo et ordentligt ryk op for nylig
-
Det bliver vist en rød dag. Umiddelbart åbning 1,5% nede
-
Jedi holder også øje med IMGN og overvejede meget at købe i går. Ja VTAE var oppe med 15% (endte vist med plus 4) og kunne ikke finde andet end, at de var inde og ringe med klokken på Nasdag, så måske af den grund bare ekstra opmærksomhed. Synes stigningen oven på fase I var meget voldsom - og det er jeg da glad for, men vil omvendt også gerne supplere og dermed så jeg gerne den falde tilbage.
-
VTAE er stadig meget høj risiko, så personlig vil jeg ikke ligge for mange penge der endnu. Hvis de bliver de første der viser PoC med deres RORgt stof, så skal kursen nok blæse derudaf, men omvendt så er markedsværdien pt også ret høj, når de nu kun har et fase I stof (og ikke voldsomt mange penge).
-
Tak for input Sukkeralf. Et par tweets mere fra fra fru Clinton, så kan det da godt være du kan få VTAE i 12-13. Det var ikke et firma jeg havde kigget på, før du gjorde opmærksom på det ifm deres gode data, men nu er jeg da interesseret og vil også gerne være med der
-
Lidt surt, når fda skal fyre 80% af medarbejderne og forskningen går fuldstændig i stå
-
Jeg skal ikke stille midler til rådighed for damens populistiske maskinstormerdrømme
-
Usd 250 om måneden. Det er da larmende populistisk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind