Genmab — September 2015
-
Ditto her. Så købte jeg en sådan her til dagen: http://www.proinvestor.com/investornyt/282997/endelig-ingeniorer-opfinder-olhandske-med-handledsstotte
-
Det er altid spændende at følge med i Baker Brothers http://www.nasdaq.com/quotes/institutional-portfolio/baker-bros-advisors-lp-596248
-
Roche har store forhåbninger til MS-middel
Den schweiziske storkoncern Roches topchef kalder kommende data på et lægemiddelhåb til behandling af multipel sklerose for årets vigtigste.
(medwatch.dk)
-
vi kan i hvert fald trøste os med, at Novartis ikke kan gøre det ringere end GSK
-
Og så skal du også have sådan en Helge http://videnskab.dk/teknologi/danske-studerende-opfinder-intelligent-fadolsanlaeg
-

-
Sukkeralf hvis Novartis først vil ind at ændre på protokol design mm så går der hurtigt et halv år fra de har overtaget stoffet til de kan komme i gang med nye forsøg.
-
Ja Novartis har jo deres egne ideer. Og GSK har garanteret intet lavet på protokollerne hvis de har vidst de var ved at sælge til Novartis, så har de nok prioriteret ressourcer andre steder
-
jeg vil blive ganske overrasket over hvis et big Pharma selskab ikke selv ønsker at opstille deres protokol. Typisk så har bigg pharma ogsåå en række kliniske center de hver i sær benytter sig specifikt af. Så det tager noget tid lige at få det redesignet
-
Vil i hvert fald være ærgeligt hvis det alene er det tidsspørgsmål som skal koste Ofa. Men det har Novartis jo selvfølgelig taget højde for når de vælger at betale så mange penge
-
ja de har helt sikkert lavet en plan for både omfanget af studier og timingen heraf. Så der er ganske givet flere projekt lederr der nu er sat i gang med at designe flere forskellige studier
-
i øvrigt cadau til de anonyme for at de kan købe så stor en andel op i dagens handel uden at det påvirker kursen mere
-
Det man også skal huske er at GSK havde planlagt "several studies" og har spurgt Rachel om dette før og mener at det blev bekræftet at det var MERE end 2 studier i RRMS
-
Har du set DAX Troldmand
Når den er så rød sø kan man købe mange højbetaaktier uden at påvirke kursen -
Mon ikke det er shortcover fra anonyme - vildt hvis de ikke anvender en rød dag som denne til at lukke lidt af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind