Genmab — September 2015
-
-
Det vil jeg bestemt heller ikke. Novods "100 %% opfatter jeg blot som et signal om, at vi har at gøre med et outstandig produkt både på effekt og bivirkning. Jeg er egentlig heller ikke særlig optaget af om topsalget bliver 4 eller 6 mia. $. Selskabet er opkøbt længe inden vi får det at se. Mine bekymringer går derfor på 1: Bliver dara godkendt? 2: får vi en pris for vores aktier der afspejler selskabets reelle værdi?. Jeg er ubetinget mest bekymret for pkt. 2.
-
Diskussionen om 80, 90 eller 100% er 110% akademisk. Det har ingen betydning for valuation, men kun for risikoen ifm aktien. Hvis ikke dara bliver godkendt er fanden løs i laksegade, og vi står med en slags binært event, hvor downside er ganske massiv. Sandsynlighedsvægtning lige nu er ikke anvendeligt i min bog. Hvis man skal begrænse risiko, skal man kigge på yderligere aktier i porteføljen
-
Min personlige mening er så at en manglende godkendelse af dara vil sætte seriøse spørgsmålstegn ved de regulatoriske myndigheders relevans
-
Genmab er under ingen omstændigheder (for) dyr lige nu, tværtimod. Den er prissat således at der skal komme et naturligt løft ved, og i tiden efter, godkendelse. Når det kommer kan vi først frygte et bud. Kommer buddet på det tidspunkt vil det blive i omegne 1.500, tror jeg, og opefter. Naturligvis er 2.000 i det tilfælde indenfor det sandsynlige, men nok også i den gode ende. Skulle der komme et bud så højt er jeg helt med på den. Kommer der et bud på 1.500 vil jeg hellere Gen fortsætter uden.
-
Men det er jo også fint nok med lidt risikopræmie i aktien. For os privatinvestorer der (forhåbentligt) har lidt indsigt i sandsynlighederne og potentialet er det jo dejligt at se casen udfolde sig "stille og roligt".
-
ifht alternative intesteringer, er det jo helt vildt, det vi er vidne til!
-
der er stadig ikke posted nogen GS præsentation på genmab.com. Men mon ikke vi får den i morgen?
-
rolig nu Darvin. De tal du taler om der er altså en mcap på dkk 100 mia og opefter. Det er ikke småpenge!
-
haha. Vi har alle vores holdning til casen, og din kan have lige så meget hold i virkeligheden som min. Husk på at en opkøber også skal kunne se noget upside i sit opkøb, og GEN har stadig ikke et cashflow, der berettigher til ret meget
-
i øvrigt, så lå pharmacyclics kurs vistnok mellem usd 120-130 da opkøbsprocessen startede. Den sluttede i usd 261,25 svarende til mcap usd 20b. Men GEN er stadig et stykke vej fra det niveau i min optik
-
ibrutinib havde været på markedet i et års tid inden abbvie købte pcyc
-
Hvis man har lyst til at være en del af en succes. http://uniqueconsult.dk/associate-director-finance-and-accounting/
-
Nu må Anonyme gerne forsætte deres køb fra fredag eftermiddag.

-
Hej med jer.. Har et lille problem.. Står og skal bruge en komplet handelslog for Genmab for den sidste uge af Juni 2015 (dvs den 29/07 og 30/07). Har kigget mig lidt om men kan ikke finde historiske data nogle steder. Er jeg mon så heldig at der er nogen der har kendskab til hvor jeg kan få disse?`
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind