Genmab — September 2015
-
rolig nu Darvin. De tal du taler om der er altså en mcap på dkk 100 mia og opefter. Det er ikke småpenge!
-
haha. Vi har alle vores holdning til casen, og din kan have lige så meget hold i virkeligheden som min. Husk på at en opkøber også skal kunne se noget upside i sit opkøb, og GEN har stadig ikke et cashflow, der berettigher til ret meget
-
i øvrigt, så lå pharmacyclics kurs vistnok mellem usd 120-130 da opkøbsprocessen startede. Den sluttede i usd 261,25 svarende til mcap usd 20b. Men GEN er stadig et stykke vej fra det niveau i min optik
-
ibrutinib havde været på markedet i et års tid inden abbvie købte pcyc
-
Hvis man har lyst til at være en del af en succes. http://uniqueconsult.dk/associate-director-finance-and-accounting/
-
Nu må Anonyme gerne forsætte deres køb fra fredag eftermiddag.

-
Hej med jer.. Har et lille problem.. Står og skal bruge en komplet handelslog for Genmab for den sidste uge af Juni 2015 (dvs den 29/07 og 30/07). Har kigget mig lidt om men kan ikke finde historiske data nogle steder. Er jeg mon så heldig at der er nogen der har kendskab til hvor jeg kan få disse?`
-
Immunonkologi er hot.

-
-
Istedet for den sædvanlige 15-20 minutters gennemgang, hvor der sjældent er nyt - og så det mere interessante med 5-10 mins spørgsmål. Så giver GS konceptet mulighed for flere spørgsmål og der er mere tid til at gå i dybden - men hvorfor vi ikke lige får et webcast denne gang ved jeg ikke
-
det sker jævnligt at de holder sådan præsentationer uden de efterfølgende uploader den medfølgende præsentation. Det kan man se på deres website
-
under afholdte events
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind