Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Genmab — September 2015

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Genmab
2.6k Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • troldmandenT Offline
    troldmandenT Offline
    troldmanden
    wrote on sidst redigeret af
    #1193

    skal der komme et bud på over 2000 så skal kursen hvis over 1000 først inden et evt bud kommer 🙂

    1 Reply Last reply
    0
    • troldmandenT Offline
      troldmandenT Offline
      troldmanden
      wrote on sidst redigeret af
      #1194

      Der er spekulationer om flere big Pharma der pønser på opkøb. Men hvis vi ser bort fra Genmabs egne aktionærer (og enkelte genmab analytikere) så er der ingen internationale rygter der koder genmab sammen med de store big Pharma selskaber. Det er en række andre selskaber der bliver nævnt

      1 Reply Last reply
      0
      • J Offline
        J Offline
        JKY_VH
        wrote on sidst redigeret af
        #1195

        hvilket på ingen måder udelukker et bud på Genmab. Selskabet må være en lækkerbisken for BP og når Nordea taler om opkøb, så er det min erfaring, at der er noget om snakken. Jo senere bud, jo større bliver det, gerne +2400.

        1 Reply Last reply
        0
        • troldmandenT Offline
          troldmandenT Offline
          troldmanden
          wrote on sidst redigeret af
          #1196

          man kunne også prøve at vende det rundt. Selskabet er nu så dyrt at med en 100% præmie så vil DARA selv med topsalg der overgår alle analytikernes forventninger ikke kunne tilbage betale det det koster at købe Genmab. Der hvor værdien for andre ligger er i den del af pipelinen som endnu ingen partner har, eller hvor genmab har en større andel end ca 17%

          1 Reply Last reply
          0
          • troldmandenT Offline
            troldmandenT Offline
            troldmanden
            wrote on sidst redigeret af
            #1197

            Og de stoffer er endnu på så tidligt et stadie at det vil være noget af et bet på at købe selskabet.

            1 Reply Last reply
            0
            • nohopeN Offline
              nohopeN Offline
              nohope
              wrote on sidst redigeret af
              #1198

              hmm - ja det ser lidt anstrengt ud, der skal mere end Dara i MM til at give sådanne priser - suk -

              1 Reply Last reply
              0
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #1199

                Genman er ikke en dyt dyr. Mega billig indgang nu.

                1 Reply Last reply
                0
                • bongobobB Offline
                  bongobobB Offline
                  bongobob
                  wrote on sidst redigeret af
                  #1200

                  Ha ha, alt er som det plejer at være. Trolden kan ikke genkende en ædelsten selv når den ligger på hans skrivebord og er på størrelse med en fodbold. Tak for at hælde lidt kold vand på debatten en gang imellem, det er der brug for

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • BudweisB Offline
                    BudweisB Offline
                    Budweis
                    wrote on sidst redigeret af
                    #1201

                    Jeg har meget stor respekt for Michael Novod og hans analyser. Han er ubetinget en af de bedste biotek analytikere som jeg følger.

                    Når det kommer til sandsynligheden for FDA godkendelse af Dara så er jeg dog på linje med AKA.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • BudweisB Offline
                      BudweisB Offline
                      Budweis
                      wrote on sidst redigeret af
                      #1202
                      1. juni 2015 skrev Novod: “In our view, Dara will be approved in 2015, making it the first antibody to reach the US myeloma market. We stick our neck out and assume 100% approval probability but maintain our sales uptake and USD ~4bn peak sales estimates…”.

                      Jeg har aldrig helt forstået det faglige argument for at sætte sandsynligheden for godkendelse til 100%. Udover drømme er der sjældent noget i biotek der er 100%.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • BudweisB Offline
                        BudweisB Offline
                        Budweis
                        wrote on sidst redigeret af
                        #1203

                        Dermed ikke skrevet jeg ikke tror på stoffet og casen. Jeg er mere end på og tror på casen. Alle fakta peger i en retning. Men, det er min optik forkert ikke at kalkulere med risici.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • S Offline
                          S Offline
                          Sukkeralf
                          wrote on sidst redigeret af
                          #1204

                          Mener også man skal regne med en risiko - og det gør markedet også, for ellers bør der jo ikke komme en stigning ved godkendelse. Uanset hvad er det bare meget svært at vurdere. Den eneste ting der for mig peger i den forkerte retning er, at de andre CD38 antistoffer fumler sig frem. Og det skal jo ses i lyset af, at Janssen har fuld turbo på - kan det hele gå for stærkt.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • S Offline
                            S Offline
                            Sukkeralf
                            wrote on sidst redigeret af
                            #1205

                            lidt detaljeret statistik

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • S Offline
                              S Offline
                              Sukkeralf
                              wrote on sidst redigeret af
                              #1206

                              Link Preview Image
                              Page Not Found | FDA

                              favicon

                              (www.fda.gov)

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • S Offline
                                S Offline
                                Sukkeralf
                                wrote on sidst redigeret af
                                #1207

                                Om chancerne hedder 80, 90 eller 95% ved jeg ikke, men ville nok ikke ændre min adfærd af den grund.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • J Offline
                                  J Offline
                                  JKY_VH
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #1208

                                  Det vil jeg bestemt heller ikke. Novods "100 %% opfatter jeg blot som et signal om, at vi har at gøre med et outstandig produkt både på effekt og bivirkning. Jeg er egentlig heller ikke særlig optaget af om topsalget bliver 4 eller 6 mia. $. Selskabet er opkøbt længe inden vi får det at se. Mine bekymringer går derfor på 1: Bliver dara godkendt? 2: får vi en pris for vores aktier der afspejler selskabets reelle værdi?. Jeg er ubetinget mest bekymret for pkt. 2.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • dingleberryD Offline
                                    dingleberryD Offline
                                    dingleberry
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #1209

                                    Diskussionen om 80, 90 eller 100% er 110% akademisk. Det har ingen betydning for valuation, men kun for risikoen ifm aktien. Hvis ikke dara bliver godkendt er fanden løs i laksegade, og vi står med en slags binært event, hvor downside er ganske massiv. Sandsynlighedsvægtning lige nu er ikke anvendeligt i min bog. Hvis man skal begrænse risiko, skal man kigge på yderligere aktier i porteføljen

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • dingleberryD Offline
                                      dingleberryD Offline
                                      dingleberry
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #1210

                                      Min personlige mening er så at en manglende godkendelse af dara vil sætte seriøse spørgsmålstegn ved de regulatoriske myndigheders relevans

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • DarvinD Offline
                                        DarvinD Offline
                                        Darvin
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #1211

                                        Genmab er under ingen omstændigheder (for) dyr lige nu, tværtimod. Den er prissat således at der skal komme et naturligt løft ved, og i tiden efter, godkendelse. Når det kommer kan vi først frygte et bud. Kommer buddet på det tidspunkt vil det blive i omegne 1.500, tror jeg, og opefter. Naturligvis er 2.000 i det tilfælde indenfor det sandsynlige, men nok også i den gode ende. Skulle der komme et bud så højt er jeg helt med på den. Kommer der et bud på 1.500 vil jeg hellere Gen fortsætter uden.

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • dingleberryD Offline
                                          dingleberryD Offline
                                          dingleberry
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #1212

                                          Men det er jo også fint nok med lidt risikopræmie i aktien. For os privatinvestorer der (forhåbentligt) har lidt indsigt i sandsynlighederne og potentialet er det jo dejligt at se casen udfolde sig "stille og roligt".

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger