Genmab — September 2015
-
Ja, vi mangler stadig nogle deals. Novo var interessant, men den ligger jo ikke ligefrem indenfor skiven i GEN's aktiviteter
-
gad vide om der kunne ligge en cd20 deal og vente med Novartis? De autoimmune indikationer er jo et stykke vej fra markedet, da fase III ikke er startet endnu. Ofa er efterhånden blevet en ældre sag og moden til en overhaling
-
har Novo ikke droppet de anti-inflammatoriske projekter?
-
-
Novo arbejder stadig med hæmofili - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25641556
-
men GEN er ikke de eneste på scenen med bi-specifik teknologi - http://www.genengnews.com/gen-news-highlights/xencor-and-novo-nordisk-ink-bispecific-antibodies-deal/81250716/
-
Det PR har ikke imponeret vores anonyme venner. De har solgt lystigt lige siden FDA kom med det
-
De er en uberegnelig medspiller. Ud på bænken med dem.

-
lidt svært, når de typisk står for 50-80% af handlen. Og med mere succes til GEN, så bliver den andel nok ikke mindre
-
Jeps.
-
Det er noget foruroligende, at der ikke er mere juice i GEN på en blå dag som i dag
-
med Nordnet som største nettokøber, så skal der nok nogle ivrige privatinvestorer til at drive den højere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind