Genmab — September 2015
-

-
Det index går da helt amok. REGN trækker vist sin del af læsset med +8%
-
Mon ikke der kan være et par % på kursen i morgen?
-
Godt med lidt optimisme der. Så leger jeg agterlanterne imens
-
GEN hænger lidt fast i startklodserne her til morgen
-
Men hvor meget kan vi brokke os, når vi startede ugen i 612,5?

-
Ja, vi mangler stadig nogle deals. Novo var interessant, men den ligger jo ikke ligefrem indenfor skiven i GEN's aktiviteter
-
gad vide om der kunne ligge en cd20 deal og vente med Novartis? De autoimmune indikationer er jo et stykke vej fra markedet, da fase III ikke er startet endnu. Ofa er efterhånden blevet en ældre sag og moden til en overhaling
-
har Novo ikke droppet de anti-inflammatoriske projekter?
-
-
Novo arbejder stadig med hæmofili - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25641556
-
men GEN er ikke de eneste på scenen med bi-specifik teknologi - http://www.genengnews.com/gen-news-highlights/xencor-and-novo-nordisk-ink-bispecific-antibodies-deal/81250716/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind