Genmab — Juli 2015
-
Opkøb sker tit først efter FDA godkendelse og efter at de uptake og det første CF gør sagen endnu mere sikker.
-
Som dokumentation for dette kan man jo bare kigge på hvor vi var i livscyklus for de seneste +/- 20 MIA USD opkøb. Gennem denne sammenligning vil det stå klart at Genmab faktisk kan blive opkøbt tidligt (taget i betragtning af at selskabet ikke længere er i ”early stages” for i disse tilfælde gælder igen helt andre regler).
-
Når ovenstående er sagt så tror jeg ligesom ”BB/NL” på et opkøb indenfor nær fremtid. Situationen omkring Genmab er lidt speciel og derfor mener jeg ikke vi skal vente til der ses CF fra uptake og jeg vil således godt ligge hovedet på blokken og deltage i koret der spår opkøb her i 2015 - og måske endda meget
snart! -
Gode tanker ROI..Tak for dem.
-
Tak, ROI. Stærkt ”comeback”. Særdeles velovervejede tanker, som jeg deler. Jeg har med interesse læst BBs tre EndGame ræsonnementer. Jeg mener de giver rigtigt god mening. Jeg kan være mere usikker på timingen, men strategisk ser jeg ingen anden vej for J&J. De to selskaber er allerede så tæt forbundne, at et opkøb virker uundgåeligt.
-
ROI..Jeg lægger en kopi af dine chatindlæg i den gamle tråd. Det hele er god læsning på en varm søndag.

-
Desuden er der en ting folk glemmer i prisfastsættelsen i opkøbsscenariet og det er værdien af medarbejderne og virksomhedskulturen. BP skriger efter kvalificerede medarbejdere......her kan købes flere fodboldhold, hvad er værdien heraf? Jeg ved at ændringerne i forskermiljøet går rigtig stærkt, så hvis du ikke er opdateret hele tiden så falder du agter ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind