Genmab — Juli 2015
-
Vi har ikke PFS data på dara endnu og de første der kommer er fra de heavy treated patienter så der ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag. Når vi bevæger os fremad skal dara bla. slå elo+len+dex som har en PFS på 33 måneder. Det er når PFS tallene begynder at kommer at vi ved om dara virkelig er så godt som vi tror.
-
Til dem som stadig har interesse for azerra..."Nail in the coffin" præsentation af en nej-hat af en små sur gammel man. Dog nævner han at anti-CD20 skal kombineres med bendamustine, hvilket genmab faktisk har gjort og har fået godkendt i EU. Men det lader meget til at slaget i CLL er tabt. https://www.youtube.com/watch?v=Mb3kijI3tx8
-
OK tak for fyldestgørende svar. Jeg er med på at ORR er mindre relevant i den kommende fase når du siger det:-) men jeg spurgte mere om hvorfra han har disse tal, jeg synes ikke jeg er stødt på dem, men de findes jo nok siden han taler om dem. På ASCO var de da først lige gået i gang med de to kombi ik?
-
Early access phase 4 forsøg er åbnet: https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02477891?term=daratumumab&rank=12&submit_fld_opt=
-
Dette er et multicenter, open-label, tidlig adgang behandlingsprotokol enkelt-agent daratumumab hos forsøgspersoner med myelomatose, som har modtaget mindst 3 tidligere behandlingsforløb, herunder en PI og et imid eller hvis sygdom er dobbelt refraktære over for både en PI og en imid, der bor i områder, hvor daratumumab endnu ikke kommercielt tilgængelige via lokale leverandører af sundhedsydelser, som ikke er blevet indskrevet i en anden daratumumab
-
undersøgelse og som ikke er berettiget til, eller som ikke har adgang til optagelse på et andet igangværende klinisk studie med daratumumab . Undersøgelsen har tre faser: Screening fase (30 dage før første dosis af undersøgelsen lægemiddel), behandling fase (indtil dokumenteret progression, uacceptabel toksicitet, eller studere ende), afsluttet behandling (30 dage efter sidste dosis af
-
På tredjepladsen finder vi Genmab, der hovedsageligt rider på en bølge af særdeles høje forventninger til kræftmidlet daratumumab, som man udvikler i samarbejde med Janssen, og som man i begyndelsen af juni påbegyndte en løbende ansøgning til de amerikanske myndigheder for indenfor behandling af voksne patienter med knoglemarvskræft af typen dobbel-refraktær myelomatose.
-
Både konkurrenter og analytikere falder over hinandens ben for at rose midlets potentiale, hvilket altså blandt andet har ført til, at Genmab i halvårets løb overhalede Lundbeck i markedsværdi. Derudover skal det nævnes, at man opnåede positive fase 1-data i maj med antistoffet Humax-TF-ADC, der er et af Genmabs andre helt store håb.
-
Jeg har lagt listen fra Medwatch her af hensyn til dem som ikke har adgang: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=72687
-
Ja..Og ikke kun i Genmab indenfor life science.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind