Genmab — Maj 2015
-
Normalt vil man jo ikke have at de virksomheder man investerer i bruger for mange penge, men lige netop her ser jeg det faktisk som positivt jo flere penge de vil kaste efter TF-ADC fordi det vil type på de virkelig ser et potentiale
-
Men de guider 625 mio. og havde 110 i Q1 i omkostninger Det er altså ca. 175 mio. i kvartalet de sidste 3 kvartaler tilbage, så der skal da investeres
-
Så længe udsigterne for Daratumumab e så lovende og der står tæt på 3 milliarder på bogen, så er det fint at de speeder tingene op - de skal og må bare ikke komme til at side og vende hver mønt, som før de fik ændret Arzerra aftale. Det må aldrig ske igen !!
-
vi burde have spurgt hvornår det er SGEN skal opt-in
d -
det må være ved at være snart hvis nu de snart kommer med data og snart vil til phase II
-
Jeg er også med i aften.
-
Kan den handles på Nordnet?
-
Tak Sol.
-
Jeg kan også handle GMXAY

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind