Genmab — Maj 2015
-
så måske derfor de kun har poster
-
jeg er også ret spændt på Elutuzumab
-
mig og solsen holder dig ved selskab sukker og kender jeg gentogen ret kan han heller ikke holde sig væk fra en faglig diskussion

-
bare Davids kommentar i går om at de planlægger at udvide nuværende phase I/II studier samt starte nye studier og at de skal bruge penge hertil syntes jeg er lovende
-
Normalt vil man jo ikke have at de virksomheder man investerer i bruger for mange penge, men lige netop her ser jeg det faktisk som positivt jo flere penge de vil kaste efter TF-ADC fordi det vil type på de virkelig ser et potentiale
-
Men de guider 625 mio. og havde 110 i Q1 i omkostninger Det er altså ca. 175 mio. i kvartalet de sidste 3 kvartaler tilbage, så der skal da investeres
-
Så længe udsigterne for Daratumumab e så lovende og der står tæt på 3 milliarder på bogen, så er det fint at de speeder tingene op - de skal og må bare ikke komme til at side og vende hver mønt, som før de fik ændret Arzerra aftale. Det må aldrig ske igen !!
-
vi burde have spurgt hvornår det er SGEN skal opt-in
d -
det må være ved at være snart hvis nu de snart kommer med data og snart vil til phase II
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind