Genmab — Februar 2015
-
Mens vi venter på nyt har jeg kigget lidt på de fire små selskaber GEN lavede tech aftaler med sidste år. Jeg er ikke imponeret. Det umiddelbart mest interessante er Agenus. De har en bred pipeline med mange Checkpoint Antibodies på vej i klinik. De har for nylig lavet 50/50 deal med Incyte og måske er det noget lignende GEN arbejder på.
-
På sin vis er der vel aftaler nok. Det handler om at udvikle dem: For the DuoBody technology we have ongoing collaboration with 7 companies - Novartis, Janssen Biotech Inc., Kyowa Hakko Kirin Co., Ltd. (KHK), Eli Lilly and Company, Cormorant, Agenus and an undisclosed major biotech
-
Larmende tavshed er bedre end stille tavshed, man kan i det mindste analysere den larmende, hvor i mod den tavse er en psykologisk udfordring:-) Har faktisk et kort ganske øjeblik lige overvejet at sælge, hvilket set i et rationelt lys er smart, men min emotionelle tilstand gør det svært, måske fordi det er frie midler.......damn det er svært suk!
-
Jeg tror det har været meget svært at drive teknologierne frem uden egen udvikling. Der har været et stramt budget i mange år. Den nye strategi fornemmer jeg er mere aggressiv med flere resurser frigivet fra Ofa/Dara/Duo udviklingen. Jeg håber vi hører mere om det om et par uger
-
Jungletrommerne siger jo at revlimid studiet er MEGET tæt på at være færdigindrullet pt. Så måske de lige venter til det er færdigt før de igangsætter det næste studie med Revlimid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind