Genmab — Februar 2015
-
I det studie, der startede op lige før nytår, DVMP fase III, er der stadig kun en rekrutterende location ud af 131 (hvis den overhovedet reelt er det). LenDex fase III first line har 73 sites klar, men afventer også. Jeg har før nævnt det som en vits, men man får næsten det indtryk, at de ikke kan producere nok. Studierne og locations har jo været klar længe. Og der er jo fuldt tryk på andre, så engagementet ser endog meget solidt ud.
-
Mens vi venter på nyt har jeg kigget lidt på de fire små selskaber GEN lavede tech aftaler med sidste år. Jeg er ikke imponeret. Det umiddelbart mest interessante er Agenus. De har en bred pipeline med mange Checkpoint Antibodies på vej i klinik. De har for nylig lavet 50/50 deal med Incyte og måske er det noget lignende GEN arbejder på.
-
På sin vis er der vel aftaler nok. Det handler om at udvikle dem: For the DuoBody technology we have ongoing collaboration with 7 companies - Novartis, Janssen Biotech Inc., Kyowa Hakko Kirin Co., Ltd. (KHK), Eli Lilly and Company, Cormorant, Agenus and an undisclosed major biotech
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind