Genmab — Februar 2015
-
citat Medwatch artikel: "Ligesom flere andre finanshuse anser SEB testresultaterne med lægemiddelkandidaten Daratumumab mod refraktær knoglemarvskræft som stærkt positive, og finanshuset venter, at midlet på baggrund af resultaterne kan opnå amerikansk godkendelse allerede i 2015.
-
Børshuset fastslår, at der ikke er nogen fast grænse for, hvad de amerikanske sundhedsmyndigheder, FDA, vil godkende, men ved de seneste lignende godkendelser har midlerne ifølge SEB ikke haft nær så høje responsrater, som tilfældet er med Daratumumab, og derfor er optimismen stor.
-
Royal med opkøb mener jeg ikke opkøb af Genmab:), jeg mener at de starter opkøb af aktier og virksomheder og betaler aktieudbytte. Der er stort set intet indregnet i prisen når vi taler 1-2 år ud i fremtiden, der er tale om et paradigmeskift noget helt nyt kvalitativt, en ny æra om du vil.
-
-
Jeg kan også godt lide Nordeas udlægning "Genmab og Johnson & Johnson har offentliggjort nye stærke data for cancermidlet
Daratumumab. Dataene er rigeligt stærke til, at vi forventer, at Johnson & Johnson vil indsende ansøgning om godkendelse." Jeg kan især godt lide "rigeligt stærke":-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind