celsius selvfølgelig har arzerra en fremtid de næste 10 år indtil det går af patent. Spørgsmålet er bare hvor stor. Men selv 100-200 mio årligt i royalty er jo dejlige penge
og så har vi jo teknologierne som 1 giver gode milestone penge men som jo også kaster mange interne og eksterne produkter af sig. Så det at dara får succes samt at genmab sparer mange ofa penge gør at de kan investere stort i andre ting og sprede pipeline den vej
Indtil Novartis viser handling på Arzerra må den være dømt ude på et sidespor indenfor cancer - og indtil GSK viser fase III opstart i MS, så er værdien udenfor cancer begrænset.
celcius mit gæt er stadig at du primært får din viden i chatten på PI og debatten på EI - du ville med sikkerhed forstå forskellen på teknologierne, hvis du eksempelvis satte dig stille og roligt ned og læste eksempelvis et årsregnskab.
tak Sukker jeg forsøger skam også men jeg har ikke den bagrund der skal til for at forstå det jeg læser.. men jeg bliver alligevel lidt klogere dag for dag ved at følge jer her på dabtten
sørg for at læs regnskaberne. Du lærer det hurtigt celius. Jeg er uddannet revisor. har ingen baggrundsviden indenfor medicinalsektoren. Og jeg bliver aldrig nogen nørd indenfor det. Men ved hårdt arbejde kan man sagtens lære de grundlæggende ting som er vigtige ifht. investering
fra Medwatch:
Gileads tredje ben viser gode takter
MEDICINAL & BIOTEK: Amerikanske Gilead Sciences har på ASH-konferencen kunnet fremvise gode testresultater for selskabets kræftmiddel Zydelig, der blandt andet skal op imod Genmab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.