Genmab — December 2014
-
Celsius Arzerra skal da nok give genmab en 100-250 mio. årligt de næste 15 år. Det er jo ikke småpenge.Så selvom jeg og mange andre slet ikke tror på BB så er det jo ikke irellevante tal
-
celcius nu giver hexaboost primært noget på CDC mekanismen og her er Arzerra i forvejen optimeret i forhold til Rituxan, så tror ikke de vinder nok ved det. Det samme gælder jo for Daratumumab - her har Genmab også valgt et antistof med høj CDC, hvilket dermed ikke gør den oplagt til hexaboost.
-
celsius selvfølgelig har arzerra en fremtid de næste 10 år indtil det går af patent. Spørgsmålet er bare hvor stor. Men selv 100-200 mio årligt i royalty er jo dejlige penge
-
Og så har vi altså indenfor 1 år tror jeg 3 ADC programmer i kliniken, Tissue-factor, AXL og TAC.. Så vi er ved at blive stærke indenfor ADC
-
og så har vi jo teknologierne som 1 giver gode milestone penge men som jo også kaster mange interne og eksterne produkter af sig. Så det at dara får succes samt at genmab sparer mange ofa penge gør at de kan investere stort i andre ting og sprede pipeline den vej
-
sørg for at læs regnskaberne. Du lærer det hurtigt celius. Jeg er uddannet revisor. har ingen baggrundsviden indenfor medicinalsektoren. Og jeg bliver aldrig nogen nørd indenfor det. Men ved hårdt arbejde kan man sagtens lære de grundlæggende ting som er vigtige ifht. investering
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Du har rimeligt styr på Genmab, kan man vist roligt sige!