Genmab — Juni 2014
-
-
Igen vil jeg dog trække den irriterende emission frem igen - jeg har aldrig kunnet lide den. Og nu har vi set to fejlede fase III studiet med Arzerra og i princippet også den lettere bekymrende 8 mg arm med Dara, så mere og mere tyder måske på at den blev lavet for at ligge en økonomisk fornuftig bund i Genmab hvis uheldet skulle være ude
-
OFC er tidligere testet som frontline (ikke tidligere behandlede), hvor behandlingen virkede hos over 70% og CR omkring 50% hos de patienter, der fik den dosis, der bruges i fase III i tidligere behandlede patienter. Det ser ganske effektivt ud, men FCR har også gode resultater
-
Celsius angående maintenance så er der i hvert fald en del uenighed blandt eksperter om det giver mening at anvende Rituxan i maintenance. Og da jeg ikke anser Arzerra for at være markant bedre end Rituxan, så tvivler jeg på data vil være meget overbevisende. Håber jeg tager fejl
-
Sukkeralf bliver ikke sur.. han sukker sikkert bare.. CLL er en indikation i sig selv og derfor giver det ikke mening at tale om hvilken indikation indenfor CLL der sigtes mod!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind