Genmab — Maj 2014
-
jan sagde på sidste CC at patient inrolling with Rocket Speed. Og kun 110 patienter i phase II delen. Så mon ikke snart de er færdig med at rekruttere... Så topline data ultimo året, og NDA primo 2015. Det er en noget optimistisk tidslinje jeg har sat op her, nok 5-6 måneder for tidlig, men man kan jo drømme
-
Jan sagde på Q&A at vi fik de første data fra det studie at se i år, så man kan jo håbe at de data er nok til filing
-
http://abstracts.asco.org/144/AbstView_144_132436.html ærgeligt, at læse konklusionen. Compelling results......men det er ikke Arzerra der kører i fase3 med Ibrutinib. Henset til Arzerra er bedre er det ufatteligt at GSK også er på sidelinien her imens Roche kører over os med en damptromle !
-
Stor respekt for alt hvad i fremfører.. men jeg nægter at tro på at GSK og Genmab.. har sovet i timen.. hvis der bare havde været den mindste mulighed for at komme med på vognen.. så var Arzerra kommet med.. GSK er jo også en kæmpe world wide.. så selvfølgelig havde de også rullet alt skytset frem hvis chancen havde været der..

-
Solen igen stor respekt for det du fremfører.. men vi glemmer helt at det faktisk var GSK der gik ind og reddede Genmab fra total nedsmeltning efter Lisa.. De har selvfølgelig været fuldstændig forgabt i Arzerra og lavede den største aftale der nogensinde var set på det tidspunkt..
-
Så NEj!!! jeg synes ikke det er iorden at komme nu og sige at GSK har fejlet på nogle områder for at føre Arzerra frem i andre indikationer.. Det kan vi sku ikke være bekendt.. for mit eget vedkommende har GSK reddet min investering som jeg ser det idag
-
Man har helt misset deltagelse i Ibrutinib/idelalisib kombi forsøgene. Står nu og undrer sig over at flere pts må afbryde første infusion i dlbcl forsøget - på trods af at mange af deres forsøg starter med 300 mg netop for at dette ikke sker - hvem glemte det i ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind